۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 2394
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
  • ارسال توسط :
سرپرست شهرداری قزوین معارفه شد
سرپرست شهرداری قزوین معارفه شد

سرپرست شهرداری قزوین معارفه شد

انتخاب آقای درافشانی بر اساس قواعد و مقررات صورت گرفت .

مراسم معارفه محمد درافشانی به عنوان سرپرست شهرداری قزوین عصر دیروز ، دوشنبه در محل شهرداری قزوین و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مدیران شهرداری قزوین برگزار شد .

رئیس شورای شهر قزوین با قدردانی از زحمات دکتر علی صفری در دوران تصدی شهرداری قزوین  گفت: انتخاب آقای درافشانی بر اساس قواعد و مقررات صورت گرفت .

حکمت الله داودی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد : با توجه به استعفای شهردار قزوین بر اساس قانون شورای شهر موظف بود یکی از معاونین و یا مدیران مجموعه شهرداری را برای سرپرستی شهرداری انتخاب کند که با رای اعضای شورای شهر آقای درافشانی گزینه مورد نظر شورای شهر قزوین بود و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری با حضور ایشان بیش از پیش پویا و با نشاط به مسیر خود ادامه دهد.

رییس شورای شهر قزوین افزود: در زمان حضور شهردار سابق برخی از پروژه ها اجرایی و در مراحل مختلف در حال تکمیل هستند که استقرار سریع سرپرست جدید و حمایت اعضای شورای شهر از ایشان میتواند سبب ادامه فعالیت این برنامه های اجرایی بدون کوچکترین وقفه باشد.

محمد درافشانی هم ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورای شهر گفت : در حال حاضر مسئله ارائه خدمات متوازن در همه نقاط شهر و اجرای عدالت در ارائه خدمات از مطالبات مردم در حوزه شهری است که امیدواریم با همراهی مجموعه شورا با شهرداری قزوین بتوانیم شاهد تحقق آن در قزوین باشیم.

وی تصریح کرد : بر این اساس اجرای برنامه های کوتاه مدت در جهت کیفیت بخشی سریع به خدمات در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: توسعه خدمات مرتبط با حوزه گردشگری، افزایش متوازن دسترسی مردم به خدمات مورد نیاز و ارتقاء سلامت اداری از مهم ترین برنامه های مورد نظر برای اجرا در شهرداری قزوین است که امیدواریم با تحقق آن بتوانیم به اجرای طرح شهداری الکترونیک در قزوین دست یابیم.

درافشانی همچنین به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: کاهش هزینه های غیر ضروری و افزایش بهره وری می تواند کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به شهروندان را تا حد قابل توجهی ارتقاء بخشد.