۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » مازندران
  • شناسه : 29889
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
  • ارسال توسط :
سرنوشت مبهم دختر گمشده در جنگل‌های عباس‌آباد
سرنوشت مبهم دختر گمشده در جنگل‌های عباس‌آباد

سرنوشت مبهم دختر گمشده در جنگل‌های عباس‌آباد

جست‌وجو و بررسی برای یافتن فرد گم‌ شده با استفاده از راهکارها و روش‌های پلیسی پیگیری و دنبال خواهد شد.

عملیات جست‌وجو و نجات دختر جوان مفقود شده در جنگل‌های عباس‌آباد از سوی امدادگران این جمعیت پس از پنج روز تلاش شبانه‌روزی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است اما همچنان پیگیری این موضوع در دستور کار قرار دارد.
به گزارش “وقایع خبری” به نقل از ایرنا، دختری ۲۵ ساله بومی که از روز دوشنبه ۲۲ فروردین به تنهایی برای پیاده‌روی به جنگل «یالبندسرا» در بخش کلارآباد شهرستان عباس‌آباد رفته بود و دوربین جنگلبانی ورود او را به این منطقه جنگلی ثبت کرده بود، کماکان پیدا نشده است.
کردگار محمودی‌فر سرپرست جمعیت هلال احمر عباس‌آباد در این باره گفت: ساعت ۲۲ شب مفقود شدن دختر ۲۵ ساله بومی منطقه به هلال احمر شهرستان اعلام شد و ۲ تیم عملیات این جمعیت از ساعت ۲۳ همان شب عملیات جست و جو را در جنگل‌های منطقه آغاز کردند. در پنج روز گذشته از این حادثه ۲ تیم امدادی جمعیت با به کارگیری سه دستگاه خودرو کمکدار به علاوه یک تیم جست‌وجو از استان شامل ۲ قلاده سگ زنده‌یاب این جمعیت به همراه ۶۰ نفر از اهالی بومی عملیات جست‌وجوی شبانه‌روزی برای یافتن این دختر را تمام جنگل‌های این منطقه که دامنه دره و رودخانه بود به‌صورت دقیق انجام دادند و امروز مأموریت جست و جوی فرد گم شده توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر پایان یافت.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان عباس‌آباد با اشاره به پیدا شدن دسته کلید متعلق به فرد گم شده و همچنین فیلم ورود وی به جنگل گفت: جست‌وجو و بررسی برای یافتن فرد گم‌ شده با استفاده از راهکارها و روش‌های پلیسی پیگیری و دنبال خواهد شد.