۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » تهران
  • شناسه : 39775
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۵۷
  • ارسال توسط :
سرقت گوشی باعث وحشت و سقط جنین شد
سرقت گوشی باعث وحشت و سقط جنین شد

سرقت گوشی باعث وحشت و سقط جنین شد

متهمان اعتراف کردند با کارت‌های بانکی اقوام درجه یک خود پولشویی کرده‌اند.

سارقان زورگیر که هنگام سرقت گوشی گران‌قیمت مرد جوان باعث شوک سنگین و سقط جنین همسرش شده بودند از سوی پلیس دستگیر شده و یک باند تبهکار منهدم شدند.
مرد جوانی که گوشی تلفنش به سرقت رفته بود در تماس با پلیس گفت: با همسر باردارم و دختر ۴ ساله‌ام در یکی از خیابان‌های تهرانپارس قدم می‌زدیم که ناگهان ۲ مرد با یک موتورسیکلت راه ما را سد کردند و با چاقو به قصد سرقت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس به من حمله کردند؛ آنها پس از زخمی کردن من و سرقت گوشی‌ام فرار کردند. در حالی که زخمی شده بودم و دخترم نیز از ترس گریه می‌کرد ناگهان همسرم که بشدت از این ماجرا دچار ترس و وحشت شده بود با دل درد شدید روی زمین افتاد و وقتی با کمک مردم او را به بیمارستان رساندیم پزشکان گفتند که جنین سقط شده است.
پس از این شکایت به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت، پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تیمی از مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت وارد عمل شدند و با تحقیقات محلی هویت یکی از متهمان سابقه‌دار شناسایی و مشخص شد این فرد زورگیر با همدست خود یک باند حرفه‌ای مجرمانه‌ تشکیل داده و در محله‌های شرق، جنوب و شمال تهران جرائم زیادی مرتکب شده‌اند.
 مأموران در تجسس‌های بیشتر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، پاتوق ۲ نفر از سارقان را در میدان خراسان و خیابان پیروزی شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها در یک سال گذشته با همدستی ۶ متهم دیگر ۲۰۰ فقره موبایل‌قاپی و زورگیری انجام داده‌اند.
تیم پلیسی در مرحله بعد راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته، ۲ سارق خشن را در عملیات‌ هماهنگ و جداگانه دستگیر کردند و در ادامه نیز ۶ نفر از اعضای این باند تبهکاری در نقاط مختلف تهران بازداشت شدند.

متهمان اعتراف کردند با پول‌های سرقتی اجناس لوکس گرانقیمت از جمله ساعت و تابلوفرش خریده و با کارت‌های بانکی اقوام درجه یک خود پولشویی کرده‌اند؛ همچنین تعداد زیادی اموال سرقتی نیز از مخفیگاه این ۸ متهم کشف شد.
متهمان ضمن اعتراف به جرائم خود برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکی‌ها در اختیار پلیس تهران قرار گرفتند.