۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 5321
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
  • ارسال توسط :
  • منبع : خانه ملت
سرشاخه های جاسوسی رسانه ای شناسایی شود
سرشاخه های جاسوسی رسانه ای شناسایی شود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سرشاخه های جاسوسی رسانه ای شناسایی شود

اقدام سپاه نشان دهنده قدرت اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دستگاه های اطلاعاتی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: موضوع دستگیری این عامل دستگاه های اطلاعاتی بیگانه تبدیل به امر اختلافی یعنی حرکت کردن در راستای همان هدفی که آمد نیوز داشت نشود.

حشمت الله فلاحت پیشه با اشاره به دستگیری سرشبکه جریان معاند«آمدنیوز» توسط سپاه، گفت: اقدام سپاه نشان دهنده قدرت اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دستگاه های اطلاعاتی بود، که هدفشان در واقع ایجاد تفرقه و مشکل سازی برای ایران در قالب رسانه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه باید رابطین داخلی با کانال معاد آمد نیوز شناسایی شود، تاکید کرد: دستگیری «زم» موفقیت بزرگی است که با طرح مسائل اختلافی نباید این موفقیت بزرگ زیر سوال برود، به هرحال بخش اعظم اخباری که در آمدنیوز مطرح می شد، ریشه کذب داشت و براساس داده های دروغ بود و ابته بخشی از اخبار این شبکه معاند هم نشان دهنده نفوذ بود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: همان توان و جریانی که توانست یکی از عوامل دستگاه های اطلاعاتی غربی و منطقه ای را دستگیر کند، همان جریان باید از هرگونه چالش و تفرقه پرهیز کند و با سرعت و دقت سرشاخه های جاسوسی رسانه ای را شناسایی کند، چرا که در عصر ارتباطات جاسوسی رسانه ای ابزار اثرگذاری مناسبات و توان کشورها است.

وی با تاکید براینکه باید سرشاخه های نفوذ و جاسوسی رسانه ای شناسایی شود، اظهار داشت: با این حال نباید این مولفه و مصداق قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی عامل اختلافی شود، به هر حال واقعیت این است که آمد نیوز در شرایط مختلف به گونه ای عمل کرد تا کشور دچار آشوب شود.

فلاحت پیشه گفت: در شرایط بی ثباتی های که شکل گرفت این کانال تلگرامی سعی کرد کشور را دچار آشوب و نا امنی کند، همچنین  در شرایطی که بیگانگان سعی کردند فشار بر ایران را حداکثری کنند، این شبکه اثرگذاری فشار را به دشمنان فروخت و در این راستا مطالب کار می شد، حتی در شرایط ثبات سعی می کرد بین نخبگان تفرقه افکنی کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تبدیل موضوع دستگیری این عامل دستگاه های اطلاعاتی بیگانه به امر اختلافی یعنی حرکت کردن در راستای همان هدفی که آمد نیوز داشت، باید در قالبی کاملا حقوقی و در حد امکان پیگیری ها و شناسایی سرشاخه ها صورت گیرد و به گونه ای که در آینده آمد نیوز تازه ای شکل نگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: اگر سرشاخه های جاسوسی رسانه ای شناسایی نشود درآینده دستگاه های اطلاعاتی خارجی می توانند روی ایجاد رسانه ای تازه کار کنند.