۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 37211
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۵
  • ارسال توسط :
سردار به‌ جای مهدی طارمی در میلان!
سردار به‌ جای مهدی طارمی در میلان!

سردار به‌ جای مهدی طارمی در میلان!

بیلد: آزمون با روسونری به توافق رسیده است.

سردار آزمون بعد از یک فصل و نیم حضور در بایر لورکوزن، حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. ستاره‌ای که نتوانست در لورکوزن به خواسته‌هایش دست پیدا کند و به نظر می‌رسد که قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند.

سردار بعد از پیش فصل خوبی که با گل پشت سر گذاشت، دچار یک بدشانسی بزرگ یعنی مصدومیت شد و حالا هم آخرین مراحل درمانی خود را دنبال می‌کند، تا جایی که اخیراً ژابی آلونسو اعلام کرد که ستاره ایرانی زودتر از حد تصور به میادین باز خواهد گشت. با این حال، در هفته‌های اخیر شایعات درباره آینده آزمون به اوج خود رسید و حتی گفته شد که این بازیکن در آستانه بازگشت به زنیت قرار دارد، اما به نظر می‌رسد که او قصد دارد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد. در همین راستا برخی رسانه‌های آلمانی از جمله بیلد ادعا کرده‌اند که سردار مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته که میلان یکی از آنها محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، ستاره تیم ملی کشورمان حتی با میلان به توافق شخصی دست یافته و قصد دارد در فصل پیش رو لباس روسونری را بر تن کند. به نظر می‌رسد که تیم آلمانی با مبلغی حدود ۱۰ میلیون یورو به جدایی آزمون رضایت خواهد داد و باید منتظر ماند و دید که آیا این رقم درخواستی توسط میلان به لورکوزن پرداخت خواهد شد و سردار در یک انتقال بزرگ به سن سیرو خواهد رفت یا خیر.

آزمون در حالی در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته که تا همین یکی دو هفته پیش بحث در رابطه با حضور مهدی طارمی در این تیم بسیار داغ دنبال می‌شد اما عدم توافق روسونری با پورتو باعث شد که آنها از این انتقال دست بکشند و حالا هم سراغ یک مهاجم ایرانی دیگر آمده‌اند؛ انتقالی که رقم خوردن آن، هم برای آزمون و هم فوتبال ایران، بسیار جذاب خواهد بود.

قرارداد آزمون با بایر لورکوزن تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد. این بازیکن در سال گذشته تنها ۱۲۴۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و توانست فقط ۴ گل و ۴ پاس گل برای تیمش ثبت کند.