۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » بورس » جامعه » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 14617
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
  • ارسال توسط :
سرخابی‌ها بزودی وارد بازار سرمایه می‌شوند
سرخابی‌ها بزودی وارد بازار سرمایه می‌شوند

سرخابی‌ها بزودی وارد بازار سرمایه می‌شوند

وزارت ورزش این دو باشگاه را صرفاً از محل درآمد حاصل از تبلیغات اداره کرده است.

جلسه پیگیری روند خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، تعدادی از معاونان، شمس معاون سازمان خصوصی‌سازی و نمایندگان دو باشگاه برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر با اشاره به روند اقدامات صورت گرفته برای واگذاری دو باشگاه سرخابی اظهار داشت: «در چند ماه گذشته مراحل پیگیری خصوصی‌سازی دو باشگاه را با جدیت و اولویت کاری انجام دادیم. اگر این عزم و اراده از سوی وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی نبود و جلسات هفتگی به‌صورت مداوم برگزار نمی‌شد شاید تا دو، سه سال دیگر نیز این کار صورت نمی‌گرفت.»

او خاطرنشان کرد: «وزارت ورزش در ۳، ۴ سال گذشته این دو باشگاه را حتی بدون یک ریال اعتبار دولتی و صرفاً از محل درآمد حاصل از تبلیغات اداره کرده و هر دو تیم در بالاترین سطح لیگ حضور داشتند. امروز یکی از افتخارات دولت و سازمان خصوصی‌سازی این است که معضل بزرگ اداره این دو باشگاه به‌صورت دولتی حل و سهام دو باشگاه به مردم و هواداران واگذار شود. سرخابی‌ها به زودی وارد بازار سرمایه می‌شوند و یقین داریم این اتفاق تاریخی و تأثیرگذار برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و ورزش کشور است و در رشد این دو باشگاه و فوتبال ملی اثرگذار خواهد بود.»