۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی
  • شناسه : 12191
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
  • ارسال توسط :
سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت روز جهانی قدس
سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت روز جهانی قدس

سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت روز جهانی قدس

سراسر فلسطین متعلق به فلسطینیان است

موضع ما در قبال مسئله فلسطین, قدس و مقدسات در فلسطین و ملت فلسطین رژیم اشغالگر موضعی عقایدی ایمانی دینی فقهی شرعی حقوقی و علاوه بر آن موضوعی انسانی اخلاقی است

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت سراسر فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و باید به آن بازگردانده شود. دبیرکل حزب الله لبنان گفت ما سالروز مقاومت و آزادسازی (جنوب لبنان) را در بیست و پنجم ماه مه داریم که بیستمین سالگرد این پیروزی تاریخی است که زمینه تحولات بزرگی را در منطقه و در داخل فلسطین اشغالی فراهم کرد. این پیروزی بسیار بزرگی در راه قدس و آزادسازی فلسطین و مقابله با طرح صهیونیستی است .

 سید حسن نصرالله گفت: از همان ابتدای مسیر انقلاب امام خمینی فلسطین و قدس یکی از پایه‌های این مبارزه بودند. همه مراجع از همان ابتدا درباره مسئله فلسطین و اسرائیل موضع روشن و آشکار داشتند و فلسطین برای فلسطینی‌هاست و اسرائیل رژیم غاصب نامشروع اشغالگر است و باید محو شود و ماندن آن هیچ مشروعیتی ندارد. وی گفت: البته ما نمی گوییم کسی را به دریا بیاندازند بلکه می‌گوییم کسانی که با هواپیماها و کشتی ها به فلسطین آمدند باید به کشورهایی که از آن آمدند برگردند.