۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 15918
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
  • ارسال توسط :
سایت‌های همسریابی غیرقانونی است
سایت‌های همسریابی غیرقانونی است

سایت‌های همسریابی غیرقانونی است

این سایت‌ها به بازار مکاره‌ای برای ازدواج سفید تبدیل شده‌اند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ارسال نامه به دادستان کل کشور و پلیس فتا برای مسدودکردن تمامی سایت‌های همسریابی خبر داد.
به گزارش “وقایع خبری” به نقل از خانه ملت، محمدمهدی تندگویان با بیان اینکه این سایت‌ها به بازار مکاره‌ای برای سودجویی، ترویج روابط خارج از شرع و ازدواج سفید تبدیل شده‌اند، گفت: دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب هم نظر خود را به ما اعلام کرد و تأکید داشت که در کنار بی‌توجهی این سایت‌ها به توسعه امور خانواده، شاهد بحث‌های غیراخلاقی و مالی در آنها هستیم و ما در مکاتبه با دادستان کل کشور به این موضوع اشاره کرده و خواستار برخورد قاطع با این سایت‌ها شدیم.
وی ادامه داد: تمامی این سایت‌ها متخلف هستند و به‌صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند و هیچ‌گونه مجوز رسمی ندارند. براساس بررسی‌ها، توسعه فرهنگ خانواده در این سایت‌ها به‌درستی شکل نگرفته است، همچنین به بازار مکاره‌ای برای سودجویی، ترویج روابط خارج از شرع و ازدواج سفید تبدیل شده‌اند و با وجود سال‌ها فعالیت نتوانسته‌اند گامی مؤثر برای ازدواج پایدار بردارند.
تندگویان افزود: مردم باید در جریان باشند که هیچ‌کدام از آنها مجوز فعالیت ندارند و همه به‌صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند؛ چراکه سایت‌های همسریابی، بنگاه‌های اقتصادی و تنها به فکر سودجویی‌هستند.