۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 37261
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
  • ارسال توسط :
سامانه «خوش نگاه» رونمایی می شود
سامانه «خوش نگاه» رونمایی می شود

سامانه «خوش نگاه» رونمایی می شود

سامانه «خوش نگاه» ، روایت همراهی مردم با خادمان مردم در مسیر اطلاع رسانی خبرهای خوش خواهد بود.

مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین گفت: به منظور اطلاع‌رسانی اخبار خوب سامانه‌ای تحت عنوان «خوش نگاه» در قزوین طراحی شده است که به زودی رونمایی می‌شود، این سامانه روایت خبرهای خوبی خواهد بود که با همراهی مردم و مسئولین در استان رقم میخورد.

محمد رسول ملاحسنی در نشست هم اندیشی استاندار قزوین با اصحاب رسانه که در سالن باغستان برگزار شد، تصریح کرد: به منظور امیدآفرینی و انتشار اخبار خوب، مفید و امید بخش سامانه «خوش نگاه» طراحی شده است که از طریق آن اخبار امیدآفرینی منتشر و اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم بتوانند رصد بهتری نسبت به توفیقاتی که رخ میدهد داشته باشند.

وی افزود: در این سامانه به کمک اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها اخبار خوب و مجموعه اتفاق‌های خوب رخ داده در قالب اخبار خوب به صورت ویژه مورد اطلاع‌رسانی قرار می‌گیرد و مردم و مسئولین می توانند در بازه های مختلف میزان عملکرد مثبت حوزه های مختلف را بررسی کنند.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین تأکید کرد: به منظور تقویت ارتباط روابط عمومی و رسانه میز حل مسئله طراحی شده است که طی آن ۵۰ مسئله شناسایی، دسته‌بندی و اولویت‌بندی شده است که در حال بررسی است تا در یک بازه زمانی مناسب بتوانیم مسائل را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شورای روابط عمومی در استان نیز فعال و ۴ کمیته تخصصی در نظر گرفته شده است که به موارد مختلف روابط عمومی می‌پردازد، در این چهار کمیته برنامه ریزی شده تا ما به سمت روابط عمومی الهام بخش، امیدآفرین، پاسخگو و دارای تعامل بالا برسیم.

این مسئول افزود: ارتباط مسئولین با رسانه ها هم به صورت ویژه در دوره اخیر پیگیری شده و ما با اجرای میز گفت و گو به دنبال ساماندهی این ارتباط هستیم تا هر چه بیشتر پاسخگوی سوالات افکار عمومی باشیم.