۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ عمومی » قزوین
  • شناسه : 11465
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۲۷
  • ارسال توسط :
سامانه جامع «سجم» راه اندازی شد
سامانه جامع «سجم» راه اندازی شد
در راستای رزمایش همدلی مومنانه

سامانه جامع «سجم» راه اندازی شد

راه اندازی سامانه جامع مهربانی(سجم ) در راستای حفظ کرامت و ممانعت از دوباره کاری در توزیع بسته ها بین خانواده ها می باشد.

راه اندازی سامانه جامع مهربانی(سجم ) برنامه رصد انجام شد که در راستای حفظ کرامت و ممانعت از دوباره کاری در توزیع بسته ها بین خانواده ها می باشد.

سرهنگ محسن شیخ حسنی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در جلسه ستاد همدلی و کمک مومنانه که به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: پس از صدور فرمان مقام معظم رهبری و ابلاغیات فرمانده سپاه استان، با حضور فرماندار، قرارگاه شهرستانی با چهار جلسه راه اندازی شد.

وی گفت: در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نیز قرارگاه های متعدد حوزه و محله ای ایجاد شد و ماحصل کار در مرحله اول در آغازین روزهای ماه مبارک بیش از ۳۵۰۰ بسته توسط معتمدین و خیرین و دستگاه های خدمات رسان تهیه شد که ۲۵۰۰ بسته توسط بسیج، ۶۰۹ بسته توسط بهزیستی و ۹۰۰ بسته توسط سایرین آماده توزیع است.

سرهنگ شیخ حسنی اظهار کرد: برآورد ریالی این امر بالغ بر یک میلیارد تومان در مرحله اول است و کاری برای اولین بار در طول انقلاب در سطح کشور و استان انجام شد که راه اندازی سامانه جامع مهربانی(سجم ) برنامه رصد انجام شد که در راستای حفظ کرامت و ممانعت از دوباره کاری در توزیع بسته ها بین خانواده ها می باشد.

وی گفت: فرمان این رزمایش از سوی مقام معظم رهبری صادر شد و با توجه به فرمان ایشان در خصوص آتش به اختیار بودن، در شهر قزوین بسیاری بعنوان آتش به اختیار در حال انجام این خدمت هستند.