۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد » انرژی
  • شناسه : 37299
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
  • ارسال توسط :
ساعت کار ادارات از ۱۵ شهریور تغییر می‌کند
ساعت کار ادارات از ۱۵ شهریور تغییر می‌کند

ساعت کار ادارات از ۱۵ شهریور تغییر می‌کند

مسال هیچ محدودیتی در بخش خانگی و تجاری اعمال نشد .

سخنگوی صنعت برق گفت: برنامه مدیریت و پایش مصرف برق در بخش اداری تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و ساعات کار ادارات نیز بعد از این تاریخ طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: از آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم، ۷۷۹۶ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شده است که شامل نیروگاه‌های جدیدالاحداث و ارتقا و افزایش ظرفیت تولید نیروگاه‌های موجود است .

سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه وزارت نیرو با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته با آمادگی کامل به استقبال تابستان سال جاری رفت، افزود: با افزایش ۷۷۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق و مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف موفق شدیم، پایداری شبکه سراسری برق را در فصل تابستان سال جاری علی‌رغم افزایش شدید دما و گرمای بی‌سابقه حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در خصوص نحوه مدیریت مصرف برق بخش‌های مختلف در تابستان سال جاری افزود: امسال هیچ محدودیتی در بخش خانگی و تجاری اعمال نشد و در بخش صنعت نیز ۹۲ درصد از صنایع بدون هیچ‌گونه محدودیتی برقشان تامین و تحویل شد .

رجبی مشهدی در پایان در خصوص اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف در تابستان جاری افزود: : در طرح امسال مشترکان با مصارف بیش از الگو هم با کاهش مصرف شامل دریافت پاداش شدند و از ۴۴ میلیون مشترکی که برای آنها قبض صادر شده ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار مشمول دریافت پاداش شده‌اند و ۱۴۵۰ میلیارد تومان پاداش در قبوض مشترکین اعمال شد.