۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 12139
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
  • ارسال توسط :
سارق مسلحی  در تاکستان دستگیرشد
سارق مسلحی  در تاکستان دستگیرشد

سارق مسلحی در تاکستان دستگیرشد

متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری یک سارق مسلح خودرو در محدوده این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق پس ازساعتی تعقیب و گریز متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ “کوروش عزیزی ” در گفت وگو با پايگاه خبري ” وقایع خبری “، در تشريح اين خبر گفت : درپي سرقت مسلحانه يک دستگاه خودروی پراید از یکی از استان های همجوار و پس از اعلام مرکز پیام استان مبنی برعبور خودرو از اتوبان “قزوین زنجان ” موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: با اعلام پلیس راه قزوین -زنجان مبنی بر مشاهده خودرو در آزاد راه بلافاصله مأموران انتظامی به مسیر حرکت این خودرو اعزام و با انجام کنترل های محسوس و نامحسوس، خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ عزیزی در ادامه بیان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو در مسیر انحرافی اتوبان متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه اسلحه ي متهم به همراه يک تيغه خشاب و تعداد ۷ فشنگ جنگي و خودرو مسروقه درمحل کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است ،افزود : پليس در برخورد با جرایم خشن برای افزايش رفاه اجتماعي شهروندان با حداکثر توان خود اقدام از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد .