۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 18461
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
  • ارسال توسط :
ساخت مجموعه تئاتر شهر بسیار ارزنده است
ساخت مجموعه تئاتر شهر بسیار ارزنده است

ساخت مجموعه تئاتر شهر بسیار ارزنده است

بحث اقتصاد فرهنگ و هنر بسیار حائز اهمیت است و باید در جهت تقویت آن گام های اساسی برداشت.

محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در نشست مشترک خود با اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در دوره جدید سعی کرده ایم که تعاملات و هم افزایی ها را گسترش دهیم و جلسات متعددی هم برگزار کردیم تا بتوانیم در این مسیر موفق باشیم و البته اتفاقات خوبی هم افتاد و من خیلی دل گرم شدم از انرژی مثبتی که هم از مجموعه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و هم از متولیان و مسئولان استان گرفتم و در کل چشم انداز مثبتی را در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگ و ادب و رسانه می بینم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد : همراهی شورای شهر و شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در این راستا بسیار مهم است که بحمدلله تعاملات خوبی شکل گرفته و‌اقدامات شهرداری از جمله در ساخت مجموعه تئاتر شهر بسیار ارزنده است.

وی ادامه داد: بحث اقتصاد فرهنگ و هنر بسیار حائز اهمیت است و باید در جهت تقویت آن گام های اساسی برداشت.

اسماعیلی خاطرنشان ساخت: قزوین ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر دارد که به دلیل عدم برنامه ریزی و حمایت های لازم، متاسفانه مغفول واقع شده و معطل مانده است، مطمئنا با راه اندازی گذر فرهنگ و هنر بخشی از این عقب ماندگی ها قابل رفع است.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: اگر با همکاری شهرداری زیرساخت های اولیه در این زمینه در مکانی مناسب فراهم گردد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با ارائه تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان در جهت تکمیل و راه اندازی و توسعه گذر فرهنگ و هنر مساعدت های لازم را خواهد نمود.

وی سپس بیان داشت: برنامه های گسترده ای برای ارتقای جایگاه فرهنگی قزوین تدارک دیده ایم همچون جایزه ملی عارف، نشان ملی دبیرسیاقی، جشنواره فیلم های مستند میراث فرهنگی یادگار و جشنواره سراسری رسانه های دیجیتال رضوی که امید است با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی و شهرداری آن ها را در بهترین سطح کمی و کیفی برگزار کنیم.

در این نشست که در محل شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد هر یک از اعضای کمیسیون فرهنگی و همچنین مدیران واحدهای ستادی و سازمان های شهرداری نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که همگی بر راه اندازی گذر فرهنگ و هنر تاکید کردند و مقرر شد طرح های تهیه شده توسط شهرداری ارائه و اعتبارات لازم برای آن تامین گردد.

2