۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » رادیو و تلویزیون » سینما و تئاتر » قم
  • شناسه : 2169
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
  • ارسال توسط :
ساخت سریال‌هایی همچون گاندو از مطالبات مردم است
ساخت سریال‌هایی همچون گاندو از مطالبات مردم است

ساخت سریال‌هایی همچون گاندو از مطالبات مردم است

امروز دشمنان با نفوذ می‌خواهند به اهداف خود در کشور دست یابد.

جواد افشار در مراسم تقدیر از عوامل سریال گاندو که پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم در مصلای قدس برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: استقبال گسترده مردم در نماز جمعه قم از عوامل سریال گاندو ما را دلگرم کرد و خستگی‌های یک سال اخیر را از دوش ما برداشت.

وی بیان داشت: استقبال مردم از این سریال و محتوای آن نیز نشان داد که این سریال توانسته حرف دل مردم را بیان کند.

کارگردان سریال گاندو افزود: باید رنسانسی در زمینه سریال سازی در رسانه ملی رخ دهد که این امر با ساخت سریال گاندو آغاز شده است که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: ساخت سریال‌هایی همچون گاندو از مطالبات مردم است و باید به این خواسته مردم توجه شود هر چند که ساخت چنین سریال‌های سختی‌های فراوان خاص خودش را دارد.

افشار به موضوع نفوذ دشمن در سطح مختلف کشور نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان با نفوذ می‌خواهند به اهداف خود در کشور دست یابند که در این زمینه باید هوشیار بود.

وی همچنین اظهار داشت: برای ساخت سریال گاندو سختی‌های زیادی را متحمل شدیم و در طول پخش این سریال نیز شاهد بی مهری‌های بسیاری نسبت به این سریال بودیم که البته نشان دهنده آن بود که ما مسیر را به درستی رفته‌ایم.

کارگردان قمی سریال گاندو بیان داشت: پس از پخش این سریال تعداد دیگری از سریال‌ها از این دست فعالیت خود را شروع کردند و ما نیز امیدواریم سری دوم سریال گاندو را در آینده نزدیک شروع کنیم چرا که این امر از مطالبه مردم بوده و باید به آن توجه داشت.

وی تأکید کرد: ساخت چنین سریال‌های هم می‌تواند نسبت به بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه کمک کند و هم اینکه کسانی که نسبت به ملت خیانت می‌کنند مورد شناسایی و معرفی قرار گیرند و همچنین می‌تواند دلگرمی برای نیروهای نظامی و امنیتی باشد.