۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران » هرمزگان
  • شناسه : 16752
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۰۲
  • ارسال توسط :
زوج قاچاقچی با ۲۰ کیلو تریاک دستگیرشدند
زوج قاچاقچی با ۲۰ کیلو تریاک دستگیرشدند

زوج قاچاقچی با ۲۰ کیلو تریاک دستگیرشدند

این زوج قاچاقچی در رودان دستگیر شدند.

وقایع خبری – زوج قاچاقچی که ۲۰ کیلو تریاک را در بطری‌های آب معدنی جاساز کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
 سرهنگ «عبدالوهاب حسنوند» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارش مردمی و رصدهای اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان‌های شرقی کشور خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار مأموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم و همسرش به بهانه مسافرت خانوادگی با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری محموله موادمخدر را در بطری‌های آب معدنی جاساز کرده و قصد دارند پس از گذشتن از استان هرمزگان به شهر تهران بیایند.
سرهنگ حسنوند گفت: با تکمیل رصد‌های اطلاعات و تحقیقات پلیسی، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد و تیمی از مأموران پایگاه نهم به شهرستان «رودان» از توابع استان هرمزگان اعزام شدند. با همکاری مشترک پلیس شهرستان رودان محورهای مواصلاتی به شهرستان رودان کنترل و خودروی متهمان شناسایی و مأموران اعزامی موفق شدند در عملیاتی مشترک خودروی سواری متهمان را متوقف و این زوج قاچاقچی را دستگیر کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، افزود: در بازرسی از خودروی متهمان ۱۹ بطری آب معدنی حاوی تریاک در مجموع به وزن ۲۰ کیلو کشف شد. متهمان به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.