۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 37575
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
  • ارسال توسط :
زنگ «مهر و مقاومت » در قزوین به صدا درآمد
زنگ «مهر و مقاومت » در قزوین به صدا درآمد

زنگ «مهر و مقاومت » در قزوین به صدا درآمد

هر مسیری که با استعداد و علاقه شما دانش آموزان هم خوانی داشته باشد حتما به موفقیت خواهد رسید.

همزمان با سراسر کشور در مراسمی و با حضور محمد مهدی اعلایی استاندارقزوین ، لطف الله سیاهکلی و دکتر فاطمه محمد بیگی ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، نقی سیاهکالی،مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مهدی صباغی شهردار قزوین ، سردار ابراهیمی فرمانده ناجا و سردار آتانی فرمانده سپاه استانو جمعی از مدیران استان  زنگ مهر و مقاومت در مدرسه راهنمایی دخترانه حاجی بهرامی قزوین نواخته شد و دانش آموزان سال تحصیلی را آغاز کردند. 

سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با شعار همه باهم یک صدا ایران، مدرسه قوی و ایران قوی با حضور ۲۵۰ هزار دانش آموز و ۱۷ هزار معلم در بیش از مدرسه ۱۶۷۰ مدرسه در استان قزوین آغاز شد.

محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در این مراسم گفت: آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان خوب این مدرسه و همه دانش آموزان استان در تمام مقاطع تحصیلی تبریک عرض می کنم و از شما انتظار دارم روحیه خودباوری را در خود تقویت و باور کنید می توانید همه قله های فردی و اجتماعی را فتح کنید.

نماینده دولت در استان قزوین اضافه کرد: لازم نیست همه یک راه واحد را بروند و هر فردی می تواند در مسیر علاقه خود حرکت کرده و یک مسیر متفاوت انتخاب کند و بدانید هر مسیری که با استعداد و علاقه شما دانش آموزان هم خوانی داشته باشد حتما به موفقیت خواهد رسید.

استاندار قزوین یادآورشد: شما دانش آموزان باید در همه حوزه ها خود را نشان دهید و تک بعدی نباشید و در همه ابعاد وجودی ممکن حرکت کنید تا به تعالی و پیشرفت و موفقیت برسید.

استاندار قزوین درپایان افزود: امیدواریم سال جدید تحصیلی توام با موفقیت برای شما دانش آموزان باشد و تحصیل آینده سازان کشور ما را یک قدم به تعالی و امنیت نزدیک کند.