۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 12713
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
  • ارسال توسط :
زندگی انسان باید بر اساس شریعت و فرامین الهی باشد
زندگی انسان باید بر اساس شریعت و فرامین الهی باشد
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج):

زندگی انسان باید بر اساس شریعت و فرامین الهی باشد

حضور نیروهای پرتلاش پلیس در مرزها و داخل کشور موجب ایجاد آرامش و تامین امنیت برای مردم می شود.

حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در فرماندهی پایگاه مرزی نیروی انتظامی در روستای الواتان با فرمانده و نیروهای مستقر در آن دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام علی معبودی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی در مرزهای جمهوری اسلامی بیان کرد: حضور نیروهای پرتلاش پلیس در مرزها و داخل کشور موجب ایجاد آرامش و تامین امنیت برای مردم می شود.

وی با اشاره به جایگاه انسان در عالم هستی گفت: خداوند همه عالم را در اختیار انسان قرار داده است و انسان طبق آیات قرآن این امانت را پذیرفت لذا باید حافظ این امانت باشد چرا که در روز قیانت در خصوص این امانت از انسان سوال می شود.

حجت الاسلام معبودی افزود: مقام و ارزش انسان به قدری بزرگ و با عظمت است که تمام فرشتگان به جز ابلیس به آدم سجده کردند بنابراین انسان باید زندگی خود را براساس نقشه الهی تنظیم و ترسیم نماید.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اگر در یک اردوکشی نظامی نیروها بر اساس نقشه حرکت نکنند از مسیر تعیین شده منحرف می شوند و این امر مصداق زندگی ماست چرا که اگر بر اساس دستورات الهی عمل کنیم امانتدار و جانشین خداوند در دنیا خواهیم بود.

وی افزود: زندگی انسان باید بر اساس شریعت و فرامین الهی باشد لذا باید از هرآنچه که مانع رسیدن به اهداف الهی در زندگی می شود دوری کند‌.