۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 35653
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
  • ارسال توسط :
زنان نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه برعهده  دارند
زنان نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه برعهده  دارند

زنان نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه برعهده دارند

دولت سیزدهم با تدوین سند تحول دولت مردمی، بحث بانوان و خانواده را مورد توجه و تاکید جدی خود قرار داده است.

نخستین کنگره زنان تاثیر گذار استان قزوین با همت دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین برگزار و از زنان تاثیرگذار استان با اهدا لوح تقدیر شد .

دکتر کبری علیخانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین در این مراسم با بیان اینکه زنان نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه برعهده دارند، گفت:به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنان به عنوان قشر عظیمی از اجتماع، زمینه و فرصت حضور فعال در اداره امور جامعه را به دست آورده‌اند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم با تدوین سند تحول دولت مردمی، بحث بانوان و خانواده را مورد توجه و تاکید جدی خود قرار داده است.

این مقام مسوول با اشاره به برگزاری اولین کنگره زنان تاثیرگذار در استان، خاطرنشان کرد: معرفی و تقدیر از بانوان فعال حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اشتغال، سلامت، دانش و تشکل‌های حمایتی و کارآفرینی به نمایندگی از زنان و بانوان تاثیرگذار استان از اهداف برگزاری این کنگره است.

دکتر علیخانی با بیان اینکه در برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار کشور، شاخص‌هایی از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری به استان‌ها ابلاغ شده است، تاکید کرد: بانوانی که ضمن موفقیت در امر همسرداری و فرزند پروری موفق هستند، توانسته باشند تا در سایر امور جامعه نیز کسب موفقیت کنند، به جامعه معرفی می شوند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: معرفی و تقدیر از بانوان فعال حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اشتغال، سلامت، دانش و تشکل‌های حمایتی و کارآفرینی به نمایندگی از زنان و بانوان تاثیرگذار استان از اهداف برگزاری این کنگره است و امیدواریم بتوانیم در کنگره های بعدی زنان تاثیرگذار دیگری را به جامعه معرفی کرده و از ظرفیت آنان در سطح استان و کشور استفاده بهتری نماییم .

در پایان این کنگره از از ۲۶ بانوی تاثیرگذار استان قزوین تجلیل شد.