۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 4964
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۰۳
  • ارسال توسط :
زنان بیش‌تر از مردان بلیت بازی ایران – کامبوج را خریدند
زنان بیش‌تر از مردان بلیت بازی ایران – کامبوج را خریدند

زنان بیش‌تر از مردان بلیت بازی ایران – کامبوج را خریدند

در حالی که تیم ملی ایران عصر امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم کامبوج خواهد رفت، تا صبح دیروز چهارشنبه زنان بیش‌تر از مردان بلیت خریده‌اند. در حالی که تیم ملی ایران از ساعت ۱۷ در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف کامبوج می‌رود، تا دیروز از مجموع […]

در حالی که تیم ملی ایران عصر امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم کامبوج خواهد رفت، تا صبح دیروز چهارشنبه زنان بیش‌تر از مردان بلیت خریده‌اند.

در حالی که تیم ملی ایران از ساعت ۱۷ در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف کامبوج می‌رود، تا دیروز از مجموع حدود ۷۵ هزار صندلی آزادی ، تنها ۲۵۰۰ بلیت الکترونیکی توسط تماشاگران مرد خریداری شده است.

خرید ۳۵۰۰ بلیت بازی ایران-کامبوج توسط زنان علاقمند برای دیدن دو تیم ایران و کامبوج در حالی بود که تا امروز و  بعد از گذشت یک هفته از شروع به کار سامانه بلیت فروشی الکترونیکی تنها ۲۵۰۰ بلیت توسط تماشاگران مرد برای این دیدار خریداری شده و این یعنی در مجموع تا دیروز حضور ۶ هزار تماشاگر بازی ایران و کامبوج را از نزدیک تماشا خواهند کرد و باید دید تا شروع بازی چند بلیت فروخته خواهد شد .