۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 5003
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
  • ارسال توسط :
زنان ایران جشنواره گل کامبوج را در آزادی دیدند
زنان ایران جشنواره گل کامبوج را در آزادی دیدند

زنان ایران جشنواره گل کامبوج را در آزادی دیدند

در ابتدای نیمه دوم کامبوج صاحب یک ضربه پنالتی شد که بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملتهای آسیای ۲۰۲۳ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت داوران هندی میزبان کامبوج است.
مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی، سفیدپوشان ایران را با ترکیب  زیر راهی زمین کرد:
علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، احمد نورالهی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاریفرد، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون، محمد محبی و رامین رضاییان 
در دقیقه ۴ احمد نوراللهی با یک شوت تماشایی گل اول بازی را وارد دروازه کامبوج کرد‌.

در دقیقه ۲۰ مهدی طارمی گل چهارم ایران را زد. در دقیقه ۱۱ سردار آزمون برای دومین بار ایران را به گل رساند. در دقیقه ۱۸ محمدحسین کنعانی زادگان برای سومین بار دروازه کامبوج را باز کرد. در دقیقه ۱۱ سردار آزمون برای دومین بار ایران را به گل رساند.

در دقیقه ۳۵ سردار آزمون دومین گل خودش و پنجمین گل ایران را وارد دروازه کامبوج کرد. در دقیقه ۴۰ انصاری فرد گل ششم را وارد دروازه حریف کرد. گل هفتم بازی را سردار آزمون در دقیقه ۴۴ وارد دروازه کامبوج کرد.

در ابتدای نیمه دوم کامبوج صاحب یک ضربه پنالتی شد که بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد. گل هشتم را انصاری فرد در دقیقه ۴۸ وارد دروازه میهمان کرد. مهدی طارمی در دقیقه ۵۴ گل نهم را زد. انصاری فرد در دقیقه ۶۰ تعداد گل های ایران را دو رقمی کرد و برای دهمین بار دروازه کامبوج را باز کرد.

محمد محبی در اولین بازی ملی خودش اولین گل ملی خود و گل یازدهم ایران را در دقیقه ۶۵ وارد دروازه کامبوج کرد.یک دقیقه بعد از گل یازدهم محبی گل دوازدهم ایران را هم به ثمر رساند . مهرداد محمدی در دقیقه ۸۵ گل سیزدهم ایران را به نام خود ثبت کرد.

کریم انصاری فرد با پاس مهدی طارمی گل چهاردهم ایران را وارد دروازه کامبوج کرد.