۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » اخبار ملی » اقتصاد » پاسخ مسئولین
  • شناسه : 25191
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
  • ارسال توسط :
زمینه اجرای احکام فرهنگیان ماه آینده فراهم خواهد شد
زمینه اجرای احکام فرهنگیان ماه آینده فراهم خواهد شد

زمینه اجرای احکام فرهنگیان ماه آینده فراهم خواهد شد

اطلاعیه وزارت آموزش و‌پرورش درباره اعمال نشدن فوق العاده ویژه در حقوق مرداد فرهنگیان

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛ در پیگیری استیفای حقوق همکاران و برقراری فوق‌العاده ویژه، تلاش‌های گسترده‌ای بعمل آمد که پس از دریافت مجوز لازم با فوریت نسبت به صدور احکام اصلاحی کلیه همکاران از ابتدای امسال اقدام شد.

به گزارش وقایع خبری  به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ در مسیر اجرای این مجوز و تأمین بودجه مورد نیاز، ابهاماتی برای دستگاه‌های مسؤول پیش آمد که با نظر رئیس جمهور محترم، در دستور بررسی فوری نهاد‌های مسؤول، برای رفع ابهام و حل مشکل قرار گرفت. از آنجائی که برغم پیگیری‌های فراوان و تلاش مسؤولان وزارت برای توضیح و تبیین موضوع، رفع کامل ابهامات تا زمان پرداخت حقوق مرداد ماه، میسر نشد؛ لذا برای پیشگیری از تأخیر بیشتر، پرداخت حقوق مرداد بر اساس احکام ماه قبل صورت گرفت.  

با اطمینان به رویکرد دولت سیزدهم درخصوص رعایت عدالت در پرداخت‌ها، پس از رفع ابهامات، زمینه اجرای احکام در ماه آینده فراهم خواهد شد.

 با پوزش از تأخیر بوجود آمده در پرداخت حقوق، تأکید می‌شود که خدمتگزاران شما در ستاد وزارت آموزش و پرورش از همه توان و ظرفیت خود برای صیانت از حقوق قانونی همکاران استفاده خواهند کرد.