۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » جامعه
  • شناسه : 5306
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
  • ارسال توسط :
زمان برگزاری آزمون دکتری تغییرکرد
زمان برگزاری آزمون دکتری تغییرکرد
به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه ؛

زمان برگزاری آزمون دکتری تغییرکرد

براساس برنامه زمانبندی آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۹ اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد

حسین توکلی با بیان این که پیش از این قرار بود بود این آزمون در ۲ اسفند ۹۸ برگزار شود گفت: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ۹۸؛ تاریخ برگزاری آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ به ۹ اسفند ۹۸ تغییر پیدا کرده است.
وی گفت: زمان نام نویسی آزمون دوره‌های دکتری تخصصی (ph.d) نیز از ۶ آذر تا ۱۲ آذر ۹۸ و از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org است.
آقای توکلی با بیان اینکه برنامه زمان بندی نام نویسی و همچنین برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طریق تارنمای اینترنتی سازمان سنجش منتشر شده است افزود: نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز از ۱۶ آذر تا ۲۵ آذر ۹۸ خواهد بود و آزمون آن نیز روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
وی گفت: نام نویسی آزمون سراسری (کنکور) ۹۹ نیز از ۱۶ تا ۲۴ بهمن ۹۸ از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام می‌شود و این آزمون نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ تیر ۹۹ برگزار خواهد شد.
آقای توکلی افزود: با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش؛ داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بدون توجه به نظام آموزشی که در آن تحصیل کرده اند به یکی از دو مجموعه سؤال (سؤالات نظام آموزشی ۳-۳-۶ یا سؤالات مربوط به نظام آموزشی قدیم، سالی واحدی و ترمی واحدی) که تمایل دارند پاسخ دهند و لازم است داوطلبان در زمان ثبت نام علاقه مندی خود به پاسخگویی هریک از مجموعه سؤالات اعلام کنند.