۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سینما و تئاتر » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 10641
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۳۸
  • ارسال توسط :
زمان برگزاري «جشنواره تئاتر دانشگاهي» تغيير کرد
زمان برگزاري «جشنواره تئاتر دانشگاهي» تغيير کرد

زمان برگزاري «جشنواره تئاتر دانشگاهي» تغيير کرد

شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گیری نهایی را انجام خواهد داد.

دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران گفت: زمان برگزاری این دوره از جشنواره تغییر می‌کند و پیشنهاد بر برگزاری این رویداد در هفته اول آذر است.
به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از ایران تئاتر، مجتبی جدی درباره برگزاری این دوره از جشنواره با توجه به تعطیلی‌های پیش آمده افزود: قطعا امکان برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در اردیبهشت، میسر نیست و شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گیری نهایی را انجام خواهد داد.
وی اضافه کرد: پیشنهاد من درخصوص زمان‌بندی مراحل مختلف و نهایی جشنواره بیست و سوم تئاتر دانشگاهی اینگونه است که در صورت بازگشایی دانشگاه‌ها از اردیبهشت امسال و ادامه ترم تحصیلی تا مرداد، بازبینی مرحله اول در تیر، بازبینی مرحله دوم نیمه دوم مهر، جشنواره منطقه‌ای آبان و بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی نیز هفته اول آذر برگزار شود.
جدی ادامه داد: به دلیل اینکه شهریور و مهر امسال با ماه‌های محرم و صفر همزمان شده است، امکان برگزاری جشنواره در این ماه‌ها وجود ندارد ضمن اینکه برای دعوت از گروه‌ها و استادان بین‌المللی نیازمند زمان و عبور از دوره شیوع کرونا هستیم