۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 30498
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
  • ارسال توسط :
زائران ایرانی در قالب ۲۹۶ کاروان به حج تمتع مشرف می‌شوند
زائران ایرانی در قالب ۲۹۶ کاروان به حج تمتع مشرف می‌شوند

زائران ایرانی در قالب ۲۹۶ کاروان به حج تمتع مشرف می‌شوند

۲۹۶ کاروان از جمهوری اسلامی ایران عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد خواهند بود.

اکبر رضایی معاون امور حج و عمره در نشست فرآیندهای اجرایی حج تمتع افزود: ۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد خواهند بود، ظرفیت کاروان ها تا حدود ۹۸ درصد تکمیل شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .
وی اضافه کرد: ظرفیت کاروان ها ۸۵ ، ۱۱۵ ،۱۳۰ و ۱۶۰ نفر است که در استان‌ها متفاوت هستند و در پروازها نیز هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: اولین کاروان حجاج ۲۲ خرداد عازم سرزمین وحی می شوند و پروازهای اعزام در ۲۲ روز و پروازهای بازگشت نیز در ۱۷ روز انجام می شود.
رضایی با اشاره به اعزام اولین گروه عوامل اجرایی در ساعات آینده، گفت: بازدید از هتل ها و فراهم شدن زیرساخت های لازم برای حجاج از جمله برنامه های این گروه از عوامل است تا مهمانان خانه خدا و زائران حضرت نبی اکرم (ص) دغدغه ای نداشته باشند .
وی با اشاره به هماهنگی لازم با بانک توسعه اسلامی برای طرح قربانی، افزود: در این زمینه نیز اقدامهای مقتضی انجام شده است .
معاون امور حج و عمره تصریح کرد: برای تامین واکسن های مننژیت و فلج اطفال با هماهنگی وزارت بهداشت و مرکز پزشکی حج و زیارت مشکلی وجود ندارد و همه حجاج باید آن را تزریق کنند.