۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 5107
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
  • ارسال توسط :
ر رقابت های سیاسی باید قائل به اخلاق باشیم
ر رقابت های سیاسی باید قائل به اخلاق باشیم

ر رقابت های سیاسی باید قائل به اخلاق باشیم

همه ما در یک کشتی به نام جمهوری اسلامی ایران هستیم و سوراخ کردن یک نقطه از این کشتی به نابودی کل جامعه منجر می‌شود

یکی از مهمترین وظایف شورای برنامه ریزی، همفکری و همراهی مدیران و فرمانداران در خصوص برنامه های پیشنهادی مناطق، بررسی و تصویب و در نهایت ارایه راهکارهای حیاتی برای حل مشکلات شهرستان ها است.

استاندار قزوین در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان آوج گفت: هزاران شهید برای حفظ و توسعه نظام اسلامی جانفشانی کرده‌اند و نباید برای رسیدن به منافع شخصی این مسئله را نادیده بگیریم که بی توجهی به این موضوع شهدا را ناراضی می‌کند. 
به گزارش پایگاه خبری ” وقایع خبری” و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین جمالی پور خاطرنشان کرد: همه ما در یک کشتی به نام جمهوری اسلامی ایران هستیم و سوراخ کردن یک نقطه از این کشتی به نابودی کل جامعه منجر می‌شود، بنابراین دعواهای جناحی باید کنار کذاشته شود و نباید در مسیر خواسته‌های دشمن حرکت کرد.
وی آوج گفت: این شورا به عنوان تشکلی قانونی و نیز مهمترین شورا در حوزه طراحی و اجرای مصوبات طرح هاست و نقش موثری در توسعه هر منطقه دارد.
هدایت الله جمالی پور ابا بیان اینکه پیگیری اعتبارات و تسهیل گری در امور مختلف از مواردی است که در این شورا مورد غفلت واقع شده است، فزود: یکی از مهمترین وظایف شورای برنامه ریزی، همفکری و همراهی مدیران و فرمانداران در خصوص برنامه های پیشنهادی مناطق، بررسی و تصویب و در نهایت ارایه راهکارهای حیاتی برای حل مشکلات شهرستان ها است.
وی با تاکید بر برگزاری منظم و مستمر این شورا در جهت توجه به مناطق به خصوص بخش های کمتر توسعه یافته، اظهار داشت: حضورم در نخستین جلسه این شورا در آوج نیز به همین منظور بوده است.
جمالی پور اضافه کرد: مدیران دستگاه ها قبل از برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی باید با تشریک مساعی و نشست های کارشناسی، برنامه ها و خواسته های خود را دسته بندی کنند تا در زمان برگزاری این نشست بتوانند از طرح های خود به بهترین شکل دفاع کنند.
استاندار قزوین در ادامه بر حضور جدی و پررنگ مدیران در جلساتی که تاکید بر حضور آنان شده اشاره و یادآور شد: به غیر از مدیران دستگاه های اجرایی کسی حق حضور در این نشست ها را ندارند.

وی همچنین گفت: صدور مجوزها در زمینه های مختلف کاری نباید بیشتر از ۲۰ روز بیشتر به طول بیانجامد و اگر دستگاهی در این مدت پاسخ استعلام را نداد به منزله مثبت تلقی می‌شود.
استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی نظر مخالف و موافقت خود را در خصوص صلاحیت سرمایه گذاران باید با ذکر دلایل و مستندات مشخص کنند و پنجره واحد برای پیگیری استعلام ها نیز باید در استان راه اندازی و فعال شود.
جمالی پور اضافه کرد: مدت زمان ۲۲۰ روز برای رسیدگی به یک طرح در استان فاجعه است و هر طرح باید حداکثر ظرف مدت یک ماه و نیم مورد رسیدگی قرار گیرد و امروز مدیران استانی باید خودشان را وقف چنین کارهایی کنند و مانع توسعه استان نشوند.
جمالی پور همچنین اظهار داشت: بحث خام فروشی باید از میان برداشته شود و لازم است که در این راستا در حوزه معدن به فناوری های روز مجهز شویم.
استاندار قزوین شهرستان آوج را دارای ظرفیت های بالا دانست و گفت: آوج در حوزه معدن و صنایع تبدیلی و گردشگری دارای ظرفیت‌های خوبی است و در حوزه دامی نیز جهاد کشاورزی برای صدور پروانه و توسعه واحدهای دامی این شهرستان باید تلاش بیشتری انجام دهد.
جمالی پور تاکید کرد: امروز کشور سخت ترین روزهای دوران انقلاب را پشت سر می گذراند و از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با چنین شرایطی روبرو نشده ایم و در همچین موقعیتی باید انسجام و وحدت میان خود را تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه در رقابت های سیاسی باید قائل به اخلاق باشیم،گفت: یادمان نرود رقابت اگر برای توسعه باشد خوب است، اما اگر برای ریختن آبروی دیگران باشد نامشروع و مذموم است.
جمالی پور با بیان اینکه مسئولان نباید مردم را بی اعتنماد کنند، اظهار داشت: بی اعتماد ساختن مردم به معنای همراهی با دشمنان است.