۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 30787
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۴۲
  • ارسال توسط :
رییس جدید حوزه قضایی بخش الموت غربی منصوب شد
رییس جدید حوزه قضایی بخش الموت غربی منصوب شد

رییس جدید حوزه قضایی بخش الموت غربی منصوب شد

فساد ستیزی و مبارزه با فساد از اهداف دستگاه قضایی در دوره تحول است.

در مراسمی از زحمات محمد سلمانی تقدیر و علیرضا تیموری به سمت رییس حوزه قضایی بخش الموت غربی منصوب شد.

معرفی رییس جدید حوزه قضایی بخش الموت غربی 

  علی شعبانی در این مراسم گفت: هرچه مسئولان بیشتر خدمتگزار مردم باشند، مردم به نظام دلگرم‌تر و پایه‌های انقلاب مستحکم‌تر خواهد شد؛ لذا در مسیر خدمتگزاری نباید از هیچ کوشش دریغ کرد، بلکه باید به صورت مستمر تلاش شود تا گره گشای مشکلات مردم و جامعه باشیم.  

وی افزود: بحمدالله همکاری و هماهنگی خوبی در بین دستگاه‌ها و نهاد‌های بخش الموت غربی برقرار است و امیدواریم این همدلی‌ها و همراهی‌ها موجب پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های بخش و گره‌گشایی از مسائل و مشکلات شهری و مردم شود.  

شعبانی تاکید کرد: فساد ستیزی و مبارزه با فساد از اهداف دستگاه قضایی در دوره تحول است و قطعاً در این مسیر با هیچ شخص و گروهی تعارف نخواهیم داشت و شناسایی گلوگاه‌های فساد در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد و باید تلاش شود ریشه‌های فساد در تمامی حوزه‌ها خشکانده شود.  

رییس کل دادگستری استان گفت: وظایف قوه قضاییه در قانونی اساسی به وضوح بیان شده است، اما کار در دستگاه قضایی به دلیل گستردگی خدماتی که به مردم و دستگاه‌ها ارائه می‌دهد، بسیار دشوار است ،به همین خاطر همه مسئولان، دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید در راستای تحقق عدالت کمک‌کار دستگاه قضایی باشند.