۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فعالیتهای دینی » قزوین » مساجد
  • شناسه : 14026
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۴
  • ارسال توسط :
رویکرد ما فقط خدمت محوری و جلب رضایت مردم  است
رویکرد ما فقط خدمت محوری و جلب رضایت مردم  است

رویکرد ما فقط خدمت محوری و جلب رضایت مردم است

قرار نیست ما هم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و ارزیابی ما بر اساس نگاه سیاسی باشد.

لطف الله سیاهکلی با حضور در حوزه علمیه قزوین با حجت الاسلام سبحانی نیاز رئیس حوزه دیدار و گفتگو کرد.

لطف الله سیاهکلی در این نشست گفت: روحانیون و طلاب در روشنگری و اطلاع رسانی نقش مهمی دارند و اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود شاهد همراهی بیشتری از سوی مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به تبلیغات نادرستی که در خصوص قرارداد همکاری با چین صورت گرفته اظهار داشت: قرارداد ۲۵ ساله همکاری جامع مشترک با چین یک قرارداد در سطح سوم است که به سرمایه گذاری‌های مشترک منجر خواهد شد و آنقدر اهمیت دارد که ترامپ نگران اجرای آن است و چین را تهدید کرده است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین علت رسانه‌ای نشدن جزئیات این قرارداد این است که اولاً پیش نویس آن را ایران تهیه کرده و چینی‌ها نقطه نظر داده اند و باید توافق لازم صورت گیرد و سپس در مجلس تصویب شود و وارد فاز عملیاتی شود که این مراحل هنوز طی نشده و شاید تغییراتی در آن صورت گیرد.

سیاهکلی اضافه کرد: واگذاری جزیره و سواحل در قرارداد کذب محض است و مفهومی ندارد و با تصویب آن با اعتباراتی که وارد کشور می‌شود قادریم تحریم را بی اثر کنیم و این موضوع برای آمریکا نگران کننده است و با آن بشدت مخالفت خواهد کرد و شاید برخی در داخل هم به دلیل بی اطلاعی از مفاد آن در ابتدا نظر مثبتی نداشته باشند که انتظار داریم صبر کنند تا در مجلس موضوع مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی گفت: قرارداد همکاری مشترک با چین در واقع ابتکار نظام است و تحریم را دچار بحران می‌کند و بدون تردید به نفع مردم است و نمایندگان هم مراقبت خواهند کرد تا هیچ بندی بر خلاف مصالح عمومی کشور و مردم تصویب نشود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر امام شرق و غرب را بر هم زد البته مشکلات اقتصادی داریم ولی در خیلی از حوزه‌ها پیشرو هستیم و باید اذعان کرد آنچه در برابر دنیا طلبان ایستاد تفکر شیعه بود و هر جا پا گذاشتیم استکبار مستاصل شد.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دوران پساکرونا بویژه در کاهش برنامه‌های دینی اظهار داشت: باید بپذیریم که در دوران پسا کرونا با کاهش تجمع و مراسم دینی شاهد کم رنگ شدن فعالیت‌های دینی در مساجد و تکایا و هیئت‌های مذهبی هستیم و اگر برنامه ریزی اصولی نکنیم و هوشیار نباشیم با آُسیب های جدی روبرو خواهیم شد.

سیاهکلی اظهار داشت: در دوران پسا کرونا باید مراقب دین باشیم و با ابتکار و خلاقیت در فضای مجازی نسبت به فعال شدن برنامه‌های دینی و مذهبی اقدام کنیم و در این میان حوزه علمیه نقش کلیدی دارد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تغییر نمایندگان استان و حضور افراد اصولگرا شاید نگاه این بود که باید مدیران جریان دیگر تغییر کنند در حالی که قرار نیست ما هم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و ارزیابی ما بر اساس نگاه سیاسی باشد.

وی بیان کرد: با استاندار هم صحبت کردیم که نگاه ما به عنوان نماینده مجلس تغییر مدیریت‌ها نیست بلکه رویکرد ما فقط خدمت محوری و جلب رضایت مردم است و به مدیران هم اعلام کردیم اگر مردم به دفاتر نمایندگان مراجعه نکنند و کارها در همان دستگاه انجام شود بیانگر توان مدیر است و کاری نداریم این مسئول منتصب چه کسی و یا گرایش به چه جناحی دارد و معیار ما در تأیید مدیر فقط خدمت است و هر مدیری که خدمت محور باشد و دنبال جلب رضایت مردم باشد حمایت می‌کنیم.

سیاهکلی شکل گیری مجلسی انقلابی را به نفع مردم دانست و گفت: امروز با رأی مردم مجلسی اصولگرا شکل گرفته و در کمیسیون‌ها فعالیت‌های خوبی آغاز شده و اولویت‌ها به مجلس داده می‌شود تا ببینیم چه مواردی در دستور کار باشد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم امید و انتظار در مجلس تقویت شده و قوانین پخته و کارآمد در مجلس تصویب شود.