۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 36174
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
  • ارسال توسط :
روایت گری و مرجعیت رسانه را حفظ کنیم
روایت گری و مرجعیت رسانه را حفظ کنیم

روایت گری و مرجعیت رسانه را حفظ کنیم

باید مشکلات را در رسانه ها مطرح کرده و پیگیر حل آن باشیم.

وقایع خبری: سازمان بسیج رسانه باید به بزرگترین تشکل جریان ساز رسانه کشور تبدیل شود و فصل مشترک اقدام رسانه ها همین نهاد است. 

دکتر مرتضی کارآموزیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در جمع هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان قزوین و جمعی از اهالی رسانه استان با بیان مطلب فوق افزود: نقشه راه بسیج رسانه بر اساس رهنمودهای رهبری از سال ۸۲ به بعد شکل گرفته و یک مدل مفهومی استخراج شده و میزان مصرف رسانه مردم در هر استان را استخراج کردیم تا برنامه خود را پیاده کنیم. 

وی تاکید کرد: بر همین اساس سامانه و اطلس رسانه را تهیه و دسته بندی کرده ایم وبا توجه به ۲۰۰ شاخص شناسایی شده ، وضعیت خود را می دانیم . یک سری برنامه ها تدوین شده که باید اجرا شود و  این که دراستان قزوین رسانه ها دنبال محورهای اساسی هستند برای ما ارزش دارد و از ایده ها استفاده می کنیم.

دکتر کارآموزیان بیان کرد: در پژوهشها مشخص شد در برخی حوادث گذشته گاهی محوریت رسانه را از دست دادیم ولی باید مراقب باشیم در جامعه نا امیدی ایجاد نشود.   

وی اضافه کرد: دشمن در سال گذشته مفهومی را پیاده کرد و هر چه تولید محتوا داشت در مسیر نا امیدی بکار برد که در جشنواره ابوذر باید حداقل یک موضوع را مطرح کرده و راهکار حل آن را نیز ارائه کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد : یک سری محورهای کلی هم ابلاغ شده و امسال باید تولیدات کیفی تر باشد و برای ما تعداد آثار مهم نیست و اگر چند اثر خوب تولید شود کافی است. امروز ذائقه مردم هم تغییر کرده و شاید خبر منفی بیشتر مخاطب دارد و در طرح دیده بان رسانه باید ابتدا روایت گری و مرجعیت رسانه را حفظ کنیم و رسانه ها پیگیر مشکلات مردم باشند .

وی درپایان گفت: باید مشکلات را در رسانه ها مطرح کرده و پیگیر حل آن باشیم تا صدای مردم در رسانه ها شنیده شود تا بازگشت مرجعیت رسانه شکل بگیرد.