۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » قزوین
  • شناسه : 19383
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۵۹
  • ارسال توسط :
روایت مبارزات انقلابیون استان قزوین در نمایش رادیویی «مبارزان»
روایت مبارزات انقلابیون استان قزوین در نمایش رادیویی «مبارزان»

روایت مبارزات انقلابیون استان قزوین در نمایش رادیویی «مبارزان»

این نمایش رادیویی در بیست قسمت به سرگذشت و زندگینامه 20نفر از انقلابیون استان پرداخته است.


نمایش رادیویی «مبارزان» با هدف بازخوانی زندگی مبارزان انقلابی، آشنایی نسل جوان و نوجوان با سیره و منش و تفکرات اصیل انسان هایی که برای بالندگی ایران عزیز، گام در این مسیر گذاشتند و با مبارزه و ایستادگی و پشتکار انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و اینک به دست نوجوانان و آینده سازان این سرزمین سپرده شده است و همچنین یادآوری همگرایی و همدلی انقلابیون استان قزوین در طول دوران مبارزاتی خود علیه رژیم طاغوت از رادیو قزوین پخش می شود.
به گزارش وقایع خبری ؛ علی رحیمی، مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین با بیان خبر فوق گفت: این نمایش رادیویی در بیست قسمت به سرگذشت و زندگینامه ۲۰نفر از انقلابیون استان پرداخته است و مبارزات آنان علیه رژیم ستمشاهی را روایت می کند و در این نمایش ها تلاش می شود با هوشمندی و هنرمندانه جلوه هایی از زندگی پربرکت مبارزان انقلابی به نمایش درآید.
وی بیان داشت: در این نمایش رادیویی شخصیت های انقلابی که نقش مؤثری در آگاهی بخشی مردم و جریان سازی انقلابی در سطح قزوین داشتند معرفی و آثار اقدامات آنان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تبیین می شود.
وی اظهارداشت: در نمایش رادیویی «مبارزان» مخاطبان با فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر قزوین در روزهای پیروزی انقلاب و دوران قبل از آن بیش از پیش آشنا می شوند.
نمایش رادیویی «مبارزان» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا در ۲۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای از یازدهم بهمن هرروز ساعت ۱۴:۲۵ از صدای مرکز قزوین پخش می شود.