۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انرژی » قزوین
  • شناسه : 25365
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
  • ارسال توسط :
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین شایسته تقدیر شناخته شد
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین شایسته تقدیر شناخته شد
در جشنواره وزارت نیرو ؛

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین شایسته تقدیر شناخته شد

هیچ برنامه و اقدام فرهنگی از جمله مدیریت مصرف بدون مشارکت و همراهی مردم محقق نمی شود

عباسی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص اقدامات مختلف انجام شده به ویژه در مقوله فرهنگ سازی و مشارکت دادن مردم در مدیریت مصرف به “وقایع خبری” گفت : بدون تردید هیچ برنامه و اقدام فرهنگی از جمله مدیریت مصرف بدون مشارکت و همراهی مردم محقق نمی شود و تا شهروندان و مشترکین را همراه خود نکنیم به اهداف فرهنگی تعیین شده دست نخواهیم یافت.
وی افزود: در عرصه مصرف انرژی نیازمند هنجار سازی و نهادینه سازی سبک رفتار مصرف بهینه هستیم لذا در کنار انعکاس خدمات و عملکرد مدیران و همکاران خود در شرکت توزیع برق استان قزوین تلاش کردیم با تولید محتوا و برنامه های مختلف در فضای مجازی، رسانه های گروهی و صدا و سیما زمینه مشارکت بیشتر مردم در مدیریت مصرف را مهیا کنیم.
عباسی تصریح کرد: در سال گذشته در فضای مجازی بیش از ۴ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۴۱۸ نفر از طریق فضای مجازی با شرکت برق استان در ارتباط بوده واز اخبار و اطلاعات این شرکت بازدید کردند.
وی گفت: بیشترین اطلاعات ارائه شده توسط روابط عمومی شامل انعکاس خبرهای اقدامات جهادی، مانورهای بهسازی و تعمیرات شبکه های برق، اطلاع رسانی در خصوص مدیریت مصرف، زمان خاموشی ها، اعلام برنامه های ملاقات عمومی با مدیران، اخبار مختلف صنعت برق و تامین پایدار انرژی برق، تعامل با شهروندان، حضور مدیران در میز خدمت، مرکز سامد و نمازهای جمعه و پاسخگویی به شهروندان بوده است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: یکی دیگر از فعالیت های روابط عمومی تشریح برنامه هاو اهداف اجرای طرح «برق ملی امید»واستفاده از سامانه خدمات غیرحضوری 《برق من》 بود و در ادامه به مطالبات و درخواست های مشترکان هم رسیدگی و پاسخ داده شد.
عباسی در ادامه بیان کرد: با رصد فضای مجازی بعنوان یکی از مولفه های نوین تاثیرگذار برافکار عمومی نسبت به تحلیل محتوای مطالب منتشر شده، تعیین رویکرد رسانه ای و تعامل بیشتر با فعالان این عرصه و طرح دغدغه شهروندان با مطالب مرتبط با برق استان به صورت پیوسته و منظم مورد واکاوی و تحلیل قرار گرفته و در صورت نیاز جوابیه نیز صادر شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهارداشت: در عرصه رسانه ها درسال گذشته ۱۳۶ خبر، ۳۵ مورد گزارش خبری، ۹ گزارش تلویزیونی و ۹ گزارش رادیویی و ۲۹ مصاحبه در رسانه ها منتشر شد و در بخش فرهنگ سازی و آموزش همگانی در حوزه استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان نسبت به تولید و پخش تیزر، انیمیشن، اینفو موشن هم اقدام شد.
همکاری با آموزش و پرورش برای فرهنگ سازی در مدارس
عباسی در ادامه اظهارداشت: بدون تردید هرگونه آموزش از سنین کودکی می تواند تاثیرگذار بوده و در سنین بزرگسالی نهادینه شودکه در این راستا ضمن عقد قرارداد و تفاهم نامه با آموزش و پرورش برای فرهنگ سازی و آموزش همگانی در بستر شاد اقدام کردیم که مخاطبان ما کودکان و نوجوانان بصورت مجازی بودند.
وی اضافه کرد: تلاش کردیم در تولید محتوا با زبانی ساده و همه فهم برای گروههای سنی مختلف بویژه کودکان و نوجوانان موضوعات مختلف در خصوص مدیریت مصرف برق و استفاده از سامانه «برق من » را تبیین کنیم تا کاهش مصرف واستفاده از خدمات غیرحضوری محقق شود.
فرهنگ سازی ها در جلب مشارکت مردم تاثیرگذار بود
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: با فرهنگ سازی و اقدامات خلاقانه انجام شده ، خوشبختانه توانستیم در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق برای دومین سال پیاپی کسب مقام نموده و در شاخص نوآوری و خلاقیت شایسته تقدیر شناخته شده و از سوی مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل وزارت نیرو مورد تقدیرواقع شویم.
وی بیان کرد: بسیار خرسندیم در سال گذشته توانستیم با اطلاع رسانی مستمر و تاثیرگذار خود و جلب مشارکت شهروندان و مشترکان در صرفه جویی در مصرف انرژی تابستان سال ۹۹ را بدون خاموشی سپری کرده و از پیک بار عبور کنیم که بخش اعظم آن را مدیون فرهنگ سازی و مشارکت های مردم و مشترکان خانگی و صنعتی بود.
عباسی گفت : باید پذیرفت فرهنگ یک موضوع چند وجهی است که در دراز مدت جواب می دهد لذا باید برای تاثیرگذاری بیشتر به ممارست و استمرار توجه کرد و با تداوم فرهنگ سازی مردم را حساس کنیم تا به مدیرت مصرف برق عادت کرده و یک هنجار فرهنگی در این عرصه شکل بگیرد.