۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فرهنگ عمومی
  • شناسه : 558
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۵۷
  • ارسال توسط :
روابط عمومی دامپزشکی قزوین حائز رتبه اول شد
روابط عمومی دامپزشکی قزوین حائز رتبه اول شد

روابط عمومی دامپزشکی قزوین حائز رتبه اول شد

بر اساس ارزیابی سالیانه سازمان دامپزشکی کشور، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین برای یازدهمین سال پیاپی حائز رتبه برتر کشوری شد.. مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: یکی از برنامه های اداره کل دامپزشکی استان قزوین ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم و بهره برداران می باشد و در همین […]

بر اساس ارزیابی سالیانه سازمان دامپزشکی کشور، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین برای یازدهمین سال پیاپی حائز رتبه برتر کشوری شد..

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: یکی از برنامه های اداره کل دامپزشکی استان قزوین ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم و بهره برداران می باشد و در همین راستا سعی بر این بوده که اخبار و مطالب منتشره در صدا و سیما، جراید و شبکه های اجتماعی بر مبنای ارائه اطلاعات آموزشی و شفاف سازی و اطلاع رسانی به عموم مردم و بهره برداران از تصمیمات متخذه در اداره کل دامپزشکی باشد، چراکه که بر اساس قانون دسترسی آزاد به اطلاعات از وظایف دستگاههای اجرایی است.

 دکتر حمید زینالی تصریح کرد: طی سال گذشته با انتشار اخبار، اطلاعیه ها وتوزیع پوستر و بروشور و… و ارسال پیامک با موضوع بهداشتی بین جمعیت هدف ، بیماریهایی مانند آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان مشاهده نشد و آمار بیماریهای دامی مثل تب برفکی نیز روندی نزولی داشت.

دکتر زینالی از روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مسئولین و آحاد جامعه یاد کرد و افزود: در عصر حاضر ارتباطات نقش موثری در پیشبرد اهداف جوامع امروزی بازی می کند و بر همین اساس با عنایت به تاکید رئیس سازمان دامپزشکی کشور، این اداره کل برای تقویت جایگاه روابط عمومی و ایجاد کانالهای ارتباطی برای ارائه اخبار و اطلاعات به بهره برداران و عموم مردم همواره اقدام کرده است.

این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: در همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور که ۴الی ۶ تیرماه ۱۳۹۸در استان سمنان برگزار شد، از محمد فرحی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین توسط دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان روابط عمومی برتر سال ۹۷تقدیر شد.

گفتنی است  مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین برای یازدهمین سال پیاپی از سوی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان روابط عمومی برتر کشوری و در ارزیابی های انجام شده توسط استانداری قزوین به عنوان روابط عمومی برتر استانی انتخاب شده است و در سال ۱۳۹۷ با رای مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی روابط عمومی در بین دستگاههای اجرایی استان انتخاب شد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.