۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » فعالیتهای دینی » قزوین » مساجد » نظام سلامت
  • شناسه : 14870
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
  • ارسال توسط :
رنگ و بوی محرم در تمام نقاط استان جلوه‌ای خاص به ایام محرم امسال بخشید
رنگ و بوی محرم در تمام نقاط استان جلوه‌ای خاص به ایام محرم امسال بخشید

رنگ و بوی محرم در تمام نقاط استان جلوه‌ای خاص به ایام محرم امسال بخشید

عزاداران حسینی قانونمندی و ولایت پذیری را عملاً ثابت کردند.

وقایع خبری : منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین ضمن تسلیت عاشورای حسینی بیان کرد: ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش در شرایط کرونایی و تحت الشعاع آن، یک سال متفاوت و ویژه را تجربه کرد.

وی گفت: اگر چه این ویروس مرموز و خطرناک شرایط سختی را بر جهان و بالطبع در کشور ما حاکم کرده اما رنگ و بوی محرم در تمام نقاط استان جلوه‌ای خاص به ایام محرم امسال بخشید و همزمان با سراسر کشور، ندای لبیک یا حسین در تمام کوی و برزن شهرها و روستاهای استان طنین انداز شد.

حبیبی اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی فضای شهرها و روستاهای استان یکپارچه در عزای سیدالشهدا و یاران با وفایش سیاه پوش بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: عزاداران حسینی به ویژه جوانان پرشور و هیأت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) در مراعات پروتکل‌های بهداشتی، توجه به سلامت مردم را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دادند که بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: عزاداران و جوانان حسینی چنان به رویکردها و سیاست‌های ستاد کرونا پایبند بودند که حتی یک مورد دسته روی در سطح استان وجود نداشت و در واقع شور و شعور حسینی را به خوبی به نمایش گذاشتند.

حبیبی تصریح کرد: لازم می دانم از تمام هم استانی‌های عزادار به ویژه جوانان و هیأت‌های مذهبی و مداحان استان که در این شرایط ویژه پیام واقعه کربلا و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را زنده نگه داشتند و در عین حال به دلیل شرایط خاص کرونایی، به مصوبات ستاد ملی کرونا پایبند بودند تشکر و قدردانی داشته باشم.