۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آذربایجان غربی » مجلس شورا ی اسلامی
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شائبه‌های جدی در نحوه هزینه‌کردهای احیای تالاب و دریاچه ارومیه وجود دارد، گفت: طرحی در مجلس در این باره در حال تدوین است که متن آن به زودی نهایی می‌شود.

به گزارش “وقایع خبری” ، سمیه رفیعی  با اشاره به آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از احیای دریاچه ارومیه، اظهار کرد: در حال تدوین متن نهایی این طرح هستیم و به طی روزهای آینده، پس از نهایی شدن متن، در اختیار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد تا ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات‌شان،  آن را امضا کنند.

وی همچنین با اشاره به جزئیاتی از محورهای تحقیق و تفحص از نحوه احیای دریاچه ارومیه، گفت: شائبه‌های جدی در نحوه هزینه‌کردهای احیای تالاب و دریاچه ارومیه وجود دارد، در یکی از موارد قصد داریم در طرح تحقیق و تفحص به موضوع نحوه هزینه‌کردها بپردازیم، باید هزینه‌ها به طور شفاف مشخص شود.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین با اشاره به جزئیاتی از چگونگی تهیه و تدوین طرح تحقیق و تفحص از نحوه احیای دریاچه ارومیه، تصریح کرد: در تدوین متن نهایی گزارش تحقیق و تفحص از احیای دریاچه ارومیه، گزارش‌های دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها و نیز سازمان بازرسی کل کشور مدنظر قرار می‌گیرد، به طوری که پس از بارگزاری متن نهایی در سامانه نمایندگان، این طرح در کمیسیون کشاورزی، به عنوان کمیسیون اصلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رفیعی اضافه کرد: پس از تصویب طرح نهایی تحقیق و تفحص از نحوه احیای دریاچه ارومیه در کمیسیون کشاورزی مجلس، طرح در یک جلسه علنی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تصویب و تأیید اکثریت نمایندگان، اعضای آن مشخص و روند کار آغاز می‌شود.