۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 13712
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
  • ارسال توسط :
رفع مشکلات واحدهای تولیدی قزوین با جدیت پیگیری می‌شود
رفع مشکلات واحدهای تولیدی قزوین با جدیت پیگیری می‌شود

رفع مشکلات واحدهای تولیدی قزوین با جدیت پیگیری می‌شود

تولیدکنندگان و صنعتگران در این شرایط سخت، رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

استاندار قزوین گفت: در سال جهش تولید بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان جدی هستیم و نهایت تلاش خود را در این خصوص به کار خواهیم گرفت.

به گزارش ” وقایع خبری ” به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ، هدایت الله جمالی پور گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی قزوین تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا واحدهای تولیدی این استان بتوانند در این شرایط سخت به حیات خود ادامه دهند و در عرصه تولید کشور نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قزوین، گفت: خوشبختانه اکثر تصمیماتی که برای حل مشکلات صنایع استان اتخاذ شده به نتیجه رسیده، ولی برخی مشکلات صنعت استان نیازمند پیگیری از خارج استان است.

جمالی پور گفت: مصمم هستیم مشکلات واحدهای تولیدی استان قزوین را به عنوان یک اصل پیگیری و مرتفع کنیم البته شرایط هر واحد تولیدی با یکدیگر متفاوت است.

استاندار قزوین اضافه کرد: مشکل برخی واحدهای تولیدی استان امور بانکی است که گاهی مانند شرکت برلیان از پیچیدگی زیادی برخوردار می‌شود و تاکنون چندین جلسه با بانک تجارت برای رفع مشکل آن گذاشته‌ایم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

جمالی پور گفت: متاسفانه برخی از تصمیمات ما زمانبر است و نیازمند اغناسازی مدیران و برگزاری جلسات متعدد و متنوع با دستگاه‌های مختلف و بانک مرکزی است تا بتوان مشکلات ارزی و بانکی یک واحد تولیدی را حل کرد.

وی اضافه کرد: تصمیم گیری در مورد مشکلاتی که در اختیار استان است از قبیل مسایل برق، آب، گاز و … واحدهای تولیدی در سریعترین زمان اجرایی خواهد شد ولی تصمیم گیری در مورد مسایل خارج از عهده استان نیازمند زمان بیشتر و فرایند طولانی‌تری است.

استاندار قزوین گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران در این شرایط سخت، رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید تمام توان و تلاش خود را برای حل مشکلات آنها در سریعترین زمان ممکن به کار بگیریم.