۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 12335
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
  • ارسال توسط :
رفع تصرف از ۳۸ هکتار اراضی ملی در شهرستان تاکستان
رفع تصرف از ۳۸ هکتار اراضی ملی در شهرستان تاکستان

رفع تصرف از ۳۸ هکتار اراضی ملی در شهرستان تاکستان

جوسازیهای متخلفین مانع اجرای قانون نخواهد شد.

به گزارش ” وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب تاکستان در خصوص این رفع تصرف گفت :سالجاری ۳۸ هکتار اراضی ملی که توسط ۱۰ نفر از ساکنین شهرهای خرمدشت و ضیاآباد تصرف شده و مورد کشت صیفی جات قرار گرفته و به مرحله باردهی نرسیده بود،رفع تصرف گردید.
وی افزود:این افراد علاوه بر تصرف این اراضی به صورت غیرمجاز از رودخانه خررود واقع در منطقه بهره برداری و اقدام به آبیاری زمینهای کشت شده می نمودند.
این مقام قضایی افزود:در سال گذشته با وجود تصرف ۱۳۸ هکتار از اراضی منطقه فوق الذکر ،بلحاظ اینکه زراعت صورت گرفته در مرحله برداشت محصول قرار داشت در اجرای قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع در خصوص متصرفین، اغماض صورت گرفت و امکان برداشت محصول برای آنها فراهم گردید، که متاسفانه این رافت دستگاه قضایی استان سبب شد تا در سالجاری شاهد دست اندازی مجدد سودجویان به این اراضی باشیم.
رجبی با بیان اینکه این قبیل تصرفات از منابع طبیعی که متعلق به عامه است و توسط عده ای خاص مورد بهره برداری قرار گرفته گفت:وقوع جرائم مشهوددر حوزه حقوق عامه طی سالهای اخیر سبب نارضایتی عمیق ساکنین منطقه شده بود و ورود بدون اغماض دستگاه قضا طی روزهای اخیر مراتب خشنودی شهروندان خرمدشت و ضیاآباد به همراه داشت.
وی در پایان خاطرنشان نمود:دستگاه قضایی جهت احقاق حقوق عامه تحت تاثیر جوسازیهای برخی سودجویان قرار نگرفته و قانون را مقتدرانه اجرا خواهد نمود.