۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » قم » نظام سلامت
  • شناسه : 15507
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
  • ارسال توسط :
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم قم  به ۲۰ درصد کاهش یافته است
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم قم  به ۲۰ درصد کاهش یافته است

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم قم به ۲۰ درصد کاهش یافته است

افراد پرخطر و دچار بیماری‌های زمینه‌ای نباید از منزل خارج شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متأسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم از ۸۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافته است و مردم احساس خستگی و کلافگی دارند.

محمدرضا قدیر با بیان وضعیت فعلی استان و افزایش مراجعه کنندگان و بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی قم در روزهای گذشته، گفت: میزان بیماران بدحال به ۱۱۰ نفر رسیده است و فوتی‌ها افزایش داشته است؛ به طوری که روزانه بین ۸ تا ۱۰ نفر از بیماران کرونایی فوت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه با اشاره به اینکه مردم، مسئولان و خیرین باید با همدلی در کنترل روند افزایشی بیماران کرونایی به یکدیگر کمک کنند، افزود: متأسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم از ۸۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافته است و مردم احساس خستگی و کلافگی دارند.

وی با بیان اینکه افراد پرخطر و دچار بیماری‌های زمینه‌ای نباید از منزل خارج شوند، خاطر نشان کرد: میزان سرایت ویروس بسیار بالا رفته است و بیش از ۷۵ درصد از تست‌های روز گذشته مثبت بوده است.

قدیر در پایان با بیان اینکه درخواست محدودیت‌هایی مثل دورکاری، محدود کردن مشاغل ردیف ۳ و ۴ که در ستاد ملی کرونا نیز آمده است در استان داشتیم، یادآور شد: امیدواریم محدودیت‌ها اجرایی شود تا میزان چرخش ویروس کنترل و به حداقل برسد.