۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 13720
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۱۲
  • ارسال توسط :
رعایت ضوابط طراحی فضای شهری برای تسهیل حرکت معلولان الزامی است
رعایت ضوابط طراحی فضای شهری برای تسهیل حرکت معلولان الزامی است

رعایت ضوابط طراحی فضای شهری برای تسهیل حرکت معلولان الزامی است

معاونت شهرسازی شهرداری قزوین ضوابط مذکور را با دقت اجرا می نماید.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت :جهت رفاه افراد معلول جسمی – حرکتی رعایت دستورالعمل مناسب سازی فضاهای شهری ، اماکن عمومی و ساختمان های اداری الزامی است .
وی افزود : مجموعه ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد معلول جسمی – حرکتی مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مهمترین دستورالعمل موجود برای مناسب سازی فضاهای شهری و اماکن عمومی و ساختمان های اداری در ایران است.
حمید ضیایی تصریح کرد : از آن جایی که رعایت ضوابط طراحی فضای شهری برای تسهیل حرکت معلولان الزامی است ، از تاریخ تصویب این مچموعه ضوابط و ویرایش آن درسال ۱۳۹۸؛ کلیه مراجع مسوول تهیه ، بررسی ، تصویب و اجرای طرح های توسعه شهری ، شهرک سازی و مجتمع های ساختمانی و مسکونی موظفند تا در تمام مراحل مختلف تصویب و صدور پروانه و نظارت ، ضوابط اعلامی را رعایت و اجرا نمایند .
وی در پایان تاکید کرد : مطابق مفاد صورتجلسه دوازدهمین جلسه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری و اماکن عمومی جهت استفاده از معلولین و کم توانان جسمی -حرکتی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین خود را مکلف نموده است تا ضوابط مذکور را با دقت و اهتمام بیشتری اجرا نماید.