۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » زنجان » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 5038
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۲۲
  • ارسال توسط :
رضا عسگری از کاندیداتوری برای پست شهرداری قزوین انصراف داد
رضا عسگری از کاندیداتوری برای پست شهرداری قزوین انصراف داد

رضا عسگری از کاندیداتوری برای پست شهرداری قزوین انصراف داد

شهر قزوین برای برون رفت از مشکلات فراوانی که با آن مواجه است بیش از هر زمانی نیاز به همدلی و همراهی همه عزیزان شورا دارد

وقایع خبری – آرش شایسته نیا : رضا عسگری که هم اکنون به عنوان فرماندار شهرستان زنجان مشغول انجام وظیفه است ، نیروی مجرب و کارآزموده ای بود که می توانست کشتی به گل نشسته شهرداری قزوین را ناجی بوده و آرام و مطمئن به سر مقصد مقصود برساند .او در مدت دوسال مسوولیت خود در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قزوین با تدبیر توانست نسبت به راه اندازی جایگاه های” سی ان جی ” ، تبدیل به احسن خودروهای فرسوده ” اقدام کرده و با تعامل سازنده با شرکت تعاونی تاکسیرانی ، جایگاه حمل و نقل درون شهری را در کشور تثبیت و ارتقا بخشد .

مطالعه عملکرد او در زمانی که سرپرست فرمانداری آبیک بوده و یا زمانی که سکان فرمانداری البرز را با آن همه مخالفت به دست گرفت به خوبی توانست آرامش خوبی را در البرز حکمفرما کند تا آن جا که رضایت مردم خوب البرز و الوند حاصل شد . این ها همه بیانگر توانمندی او( رضا عسگری ) و ادعای نگارنده در نجات شهرداری قزوین است . مجموعه ای که میراث دار بدهی کلان مدیریت قبلی شهری است .تا آن جا که هرکس که به عنوان شهردار قزوین امتخاب شود باید بیش تر وقت و انرژی خود صرف مشکلات ریز و درشت به جا مانده از دوران مدیر قبلی و یا دوران پیش تر از او نماید . هرچند نباید از عملکرد ضعیف بعضی از اعضای شورای شهر قزوین هم چشم پوشاند تا آن جا که در اتخاذ بعضی از مصوبات جای تعامل و اما و اگر باقی می گذارد .

به احترام رضا عسگری ، جانباز فهیم و سخت کوش و فرماندار گرامی زنجان سر تعظیم فرو د می آوریم .

  • متن نامه انصراف رضا عسگری

بسمه تعالی

جناب آقای داودی رئیس محترم شورای اسلامی شهر قزوین، با سلام و احترام

از روزی که تعدادی از دوستان عزیز وگرامی و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای تصدی مسولیت شهر قزوین به عنوان شهردار از اینجانب دعوت کردند بنا بر دلایلی تمایلی برای شرکت در کارزار انتخاب شهردار را نداشتم .علی رغم تمایلم، یکی از اعضای شورا شخصا و بدون هماهنگی و کسب اجازه ، رزومه کاری تهیه و اینجانب را کاندیدای تصدی عنوان شهردار معرفی کرده و مراتب را به دفتر شورای اسلامی شهر ارائه داد.
اینجانب نیز به اصرار برخی از اعضا شورای اسلامی شهر و تعدادی از دوستان متخصص و صاحب نظر در حوزه مدیریت شهری در کوتاهترین فرصت ممکن برنامه جامعی آماده و در صحن شورا ارائه کردم که به اذعان اعضای محترم شورای اسلامی شهر در برنامه ارائه شده به بیشترین دغدغه های اساسی اشاره و راهکارهای واقعی و اجرایی برای رفع دغدغه مدیریت شهری در آن دیده شده بود و نیز جمع کثیری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه مدیریت شهری و نیز قاطبه مدیران و کارکنان شهرداری و سازمانهای تابعه از حضور اینجانب و نیز برنامه مدیریتی ارائه شده اینجانب استقبال کردند.
قطعا شهردار منتخب زمانی می تواند برنامه های خود را در حوزه مدیریت شهری پیش ببرد که از حمایت کامل اعضای محترم شورای اسلامی شهر برخوردار باشد .
امروز شهر قزوین برای برون رفت از مشکلات فراوانی که با آن مواجه است بیش از هر زمانی نیاز به همدلی و همراهی همه عزیزان شورا دارد بی شک شهردار آینده باید از تمام توان مدیریتی خود برای رفع مشکلات اساسی شهر استفاده کرده و تمامی کسانی که دل در گرو توسعه و آبادانی این شهر دارند نیز باید با تمام توان به مجموعه مدیریت شهری برای رسیدن به این مهم یاری رسانند.
از آنجایی که در شرایط فعلی اجماع اعضا شورا بر روی یک فرد موجب تقویت شهردار منتخب برای حل مشکلات پیش روی شهر خواهد شد و برای اینجانب نیز اجماع اعضا محترم شورا به عنوان یک اصل مهم در قبول مسئولیت شهرداری لحاظ نظرم بوده و هست و با عنایت به اینکه عضو محترم شورای اسلامی شهر که خود مرا کاندیدای پست شهرداری قزوین معرفی کرد شخصا به اینجانب اطلاع داد رای خود را به یکی دیگر از کاندیداها خواهد داد و همین امر با اصل اجماع مد نظرم منافات دارد ، لذا اینجانب در پی اعلام ایشان به منظور حفظ وحدت و همدلی شورا از کاندیداتوری تصدی شهرداری قزوین انصراف می دهم .
در پایان از تمامی شخصیت ها و عزیزانی که از طرق مختلف در طول یکهفته گذشته نسبت به اینجانب ابراز محبت کردند کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته و برای اعضای محترم شورای اسلامی شهر حسن عاقبت و موفقیت در ماموریت خطیر خود را آرزومندم.

باتشکر،رضا عسگری