۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 10828
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
  • ارسال توسط :
رضایت چندانی از فعالیت  فروشگاه‌های اینترنتی در استان وجود ندارد
رضایت چندانی از فعالیت  فروشگاه‌های اینترنتی در استان وجود ندارد

رضایت چندانی از فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی در استان وجود ندارد

کارکنان ادارات مختلف استان باید توسط بسیج کارمندان کاملا غربالگری، کنترل و تب سنجی شوند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از نحوه اجرای طرح بازگشایی مشاغل متوسط و کم‌خطر از ۲۳ فرودین ماه گفت.

حبیبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به مشاغلی که با محدودیت باید از ۲۳ فروردین ماه فعالیت کنند، گفت: دفاتر پیشخوان، پلیس +۱۰، دفاتر الکترونیک قضایی، ثبت اسناد، صرافی‌ها، بانک‌ها، هتل‌ها و پایانه‌های بین شهری در این دسته جای می‌گیرند.

جزئیات طرح بازگشایی مشاغل کم‌خطر در قزوین

حبیبی ادامه داد: صنوف و مشاغلی که از ۲۳ فروردین اجازه ادامه کار دارند باید طبق پروتکل بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین فعالیت خود را از سر گیرند و گرنه طبق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.
او افزود: کارکنان ادارات مختلف استان باید توسط بسیج کارمندان کاملا غربالگری، کنترل و تب سنجی شوند و کارمندانی که کوچکترین علامت ابتلا به کرونا را دارند به مراکز درمانی ارجاع داده و با مرخصی آن‌ها موافقت شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به مشاغل و اماکنی که باید تا پایان فروردین ماه تطعیل باشند، افزود: دانشگاه‌ها و مدارس، مهدکودک‌ها، پاساژها، مراکز خرید، نمایشگاه حضوری، خشکشویی، لوکس فروشی، اسباب بازی، قهوه خانه و چایخانه، فرش و موکت فروشی، تالارپذیرایی، استخر و باشگاه ورزشی، شهربازی و باغ وحش، مراکز برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، بازار‌های روز موقت، آموزشگاه‌ها، موزه‌ها و سینماها، مراکز فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، مصالح فروشی و فروشگاه قطعات یدکی در این دسته قرار می‌گیرند.
حبیبی گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و میوه و سبزی فروشی‌ها، مراکز فروش محصولات پروتئینی، میادین میوه و تره بار، لبنیات فروشی، نانوایی‌ها، مراکز تهیه غذا‌های آماده بیرون بر، جایگاه‌های سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی، پخش دارو از مشاغلی هستند که در هر صورت باید فعال باشند و اجازه تعطیلی ندارند.
او درباره زباله‌های عفونی دفع شده در سایت محمدآباد هم گفت: این زباله‌ها باید توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان تحت نظارت دقیق و جدی قرار گیرند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار درباره توزیع ماسک و دستکش در استان، گفت:این اقلام بهداشتی لازم است با توجه به تقاضای مردم توسط سازمان‌های صمت و تعزیرات به صورت نظام‌مند و برنامه ریزی شده توزیع شوند.
حبیبی با بیان اینکه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته رضایت چندانی از فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی در استان وجود ندارد، افزود: این مشاغل باید فعالیت بیشتری داشته باشند و با افزایش سطح خدمات رسانی برای کسب رضایت شهروندان تلاش کنند.
او در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: هیچ حسابی به جز شماره اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای جمع آوری کمک‌های مردمی مورد تایید ستاد نیست و شهروندان باید به این موضوع توجه کنند.
حبیبی در ادامه بر کنترل پارک‌ها و بوستان‌ها مطابق طرح فاصله گذاری اجتماعی با نظارت دقیق‌تر، حضور دو سوم کارمندان در ادارات از روز ۲۳ فروردین ماه و اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده در تمامی واحد‌های صنعتی و صنوف تاکید کرد.