۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین » مسکن
  • شناسه : 19683
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۳۲
  • ارسال توسط :
رشد ۵/۱۲ درصدی بازدید از ساخت و سازهای سطح شهر قزوین
رشد ۵/۱۲ درصدی بازدید از ساخت و سازهای سطح شهر قزوین

رشد ۵/۱۲ درصدی بازدید از ساخت و سازهای سطح شهر قزوین

دستورات صادر شده جهت توقف ساخت و ساز در سطح شهر قزوین و مناطق منفصل شهری دو هزار و777مورد است.

رشد ۵/۱۲ درصدی بازدید از ساخت و سازهای سطح شهر و مناطق منفصل شهری

کارشناسان حوزه شهرسازی مناطق سه گانه شهرداری قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و۳۱۷ مورد بازدید از ساخت و سازهای سطح شهر و مناطق منفصل شهری داشته اند .

کیومرث فدایی فر ، سرپرست معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود: بررسی ها نشان می دهد که این رقم نسبت به مدت مشابه خود در سال قبل ۵/۱۲ درصد افزایش داشته است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان بازدیدهای انجام شده در دی ماه نیز اشاره کرد وافزود: در دی ماه سال جاری نیز ۵۴۸ مورد بازدید صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۸مورد افزایش را نشان می دهد.

فدایی فر تعداد گزارش های ناظر دریافت شده در ۱۰ماهه سال ۹۹ را نیز ۷هزار و ۱۷۲موردعنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت ۱۰ماهه سال قبل افزایش ۲۶ درصدی داشته است .

وی تعداد گزارش های ناظردریافت شده را در ۱۰ماهه سال ۹۸ پنج هزار و۷۱۳ مورد اعلام کرد.

سرپرست معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین در بخش دیگری از گزارش خود به افزایش تعداد مهندسین ناظر معرفی شده به سازمان نظام مهندسی اشاره و تصریح کرد:  ازابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه یکصد و۱۶نفر از مهندسین ناظر به نظام مهندسی ساختمان معرفی شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ افزایش ۲۷ درصدی را نشان می دهد.

فدایی فر با اشاره به کاهش ۷۹ درصدی پرونده های ارسال شده به شورای انتظامی در ده ماهه نخست سال جاری نیز گفت: در این مدت ۲۴پرونده از سوی معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین به شورای انتظامی ارسال گردیده است در حالی که در دهه ماهه سال ۹۸ این رقم یکصد و۱۶ پرونده بوده است.

وی سپس به آمار استعلامات اخذ شده از شهرداری های مناطق در ده ماهه نخست سال جاری پرداخت و گفت: در این مدت ۱۳هزار و۲۲۲مورد استعلام از مناطق سه گانه شهرداری قزوین اخذ شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳ درصدی را نشان می دهد.

سرپرست معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین در پایان به تعداد دستور ات صادر شده جهت توقف پروژه به دلیل مغایرت فنی شهرسازی اشاره کرد و افزود: دستورات صادر شده جهت توقف ساخت و ساز در سطح شهر و مناطق منفصل شهری دو هزار و۷۷۷مورد است که این رقم نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۱۷ درصد افزایش را نشان می دهد.