۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » بانکداری » تعاون
  • شناسه : 5521
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
  • ارسال توسط :
رشد ۱۱۰ درصدی پرداخت وام های ضروری به نیازمندان
رشد ۱۱۰ درصدی پرداخت وام های ضروری به نیازمندان

رشد ۱۱۰ درصدی پرداخت وام های ضروری به نیازمندان

تسهیلات پرداختی به مددجویان بدون حتی یک درصد کارمزد و یا سود بانکی است

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری پرداخت تسهیلات ضروری به نیازمندان تحت حمایت از رشد ۱۱۰ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین ؛ امیر خوش نیّت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین بیان کرد: رسالت صندوق قرض الحسنه  امداد ولایت ارائه خدمات بانکی به نیازمندان به دور از بروکراسی اداری موجود در بانک ها و با محوریت اجرای موازین شرعی است.

وی ادامه داد: بر همین اساس در حال حاضر تسهیلات پرداختی به مددجویان بدون حتی یک درصد کارمزد و یا سود بانکی بوده و مجموع مبلغ اقساط دریافتی از مددجویان با تسهیلات پرداختی برابر است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین اعلام کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از شش میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری به نیازمندان پرداخت شده است که این رقم طی شش ماهه نخست سال ۹۷ بیش از سه میلیارد و پنج میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مقایسه آمارها حکایت از آن دارد که در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت تسهیلات ضروری از سوی این صندوق به نیازمندان تحت حمایت از رشد ۱۱۰ درصدی برخوردار بوده است.

خوش نیّت توضیح داد: علاوه بر رشد مبلغ تسهیلات پرداخت شده، افراد نیازمند بهره مند از این تسهیلات نیز ۴۳ درصد رشد داشته است به طوری که تعداد هزار و ۱۳۷ مددجوی دریافت کننده تسهیلات در شش ماه نخست سال ۹۷ به هزار و ۶۲۳ نفر در مدت مشابه سال جاری رسیده است.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا پرداخت تعداد و رقم تسهیلات را به مددجویان افزایش دهیم ولی تحقق این امر در گرو همراهی مردم است، بخشی از منابع تسهیلات این صندوق از محل منابع داخلی امداد تأمین می شود ولی بازگشت به موقع این تسهیلات که با پرداخت به موقع اقساط محقق می شود، زمینه پرداخت بیشتر تسهیلات را فراهم می کند.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین افزود: عموم مردم نیک اندیش و به ویژه خیرین بزرگوار  می توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری در این صندوق زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان را فراهم کنند.

خوش نیّت یادآورشد: شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در ابتدای خیابان بوعلی شرقی شهر قزوین واقع شده و عموم مردم می توانند از طریق شماره تماس ۰۲۸۳۳۲۴۹۳۰۲ و یا مراجعه حضوری به این شعبه از شرایط و نحوه افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات اطلاع پیدا کنند.