۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 14724
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
  • ارسال توسط :
رشد متراژ پروانه های ساختمانی صادرشده ازسوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین
رشد متراژ پروانه های ساختمانی صادرشده ازسوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین

رشد متراژ پروانه های ساختمانی صادرشده ازسوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین

در 5ماهه نخست سال جاری 528پروانه ساختمانی از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادرشده است

بررسی آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین نشان می دهد که متراژ پروانه های ساختمانی صادرشده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۲ درصدی داشته است .

حمیدضیائی ، سرپرست معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود: در این مدت ۵۲۸پروانه ساختمانی از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادرشده است که بیش ترین میزان با عدد ۲۰۷ در محدوده شهرداری منطقه ۲ و کم ترین میزان با عدد ۱۲۴ در محدوده شهرداری منطقه یک است .

وی تعداد پایان کارهای صادرشده در پنج ماهه نخست سال جاری را نیز ۳۵۲ مورد اعلام کرد و گفت: درشهرداری منطقه دو ۱۵۷ مورد ، در شهرداری منطقه سه ،۱۴۲ مورد و در شهرداری منطقه یک نیز ۶۴ مورد پایان کار برای متقاضیان صادر شده است .

ضیائی درپایان با اشاره به استعلامات اخذشده از شهرداری های مناطق سه گانه تصریح کرد : در مدت پنج ماهه نخست سال جاری تعداد هفت هزار و ۴۸۷ مورد استعلام اخذ شده است که بیش ترین میزان با عدد ۶۵۰از شهرداری منطقه سه و کم ترین میزان با عدد ۵۲۲ از شهرداری منطقه یک است .

اشاره می شود با توجه به بررسی های صورت گرفته استعلامات اخذشده از شهرداری های مناطق در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه افزایش ۱۲ درصدی را نشان می دهد .