۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » حوزه و دانشگاه » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 37220
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
  • ارسال توسط :
رشد سه برابری تعداد مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین
رشد سه برابری تعداد مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین

رشد سه برابری تعداد مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین از رشد سه برابری تعداد مدرسان خبره در این دانشگاه خبر داد.

دوسرانیان مقدم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین از رشد سه برابری تعداد مدرسان خبره در طی یک سال گذشته در این دانشگاه خبر داد.

رشد سه برابری تعداد مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان

محمد دوسرانیان مقدم رئیس دانشگاه با تاکید بر اینکه مدرسان مهمترین رکن کیفیت آموزش‌های مهارتی دانشگاه هستند، افزود: با توجه به اینکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی دروس کارگاهی و عملی حدود ۷۰ درصد آموزش‌ها را شامل می‌شود، انتقال تجربه مدرسان نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای کیفی آموزش‌ها خواهد داشت و بر این اساس این دانشگاه علاوه بر بهره‌مندی از حضور مدرسان آموزشی، از مدرسان خبره و تجربی نیز برای ارائه آموزش بخش عملی و کارگاهی خود استفاده می‌کند.
دوسرانیان مقدم با بیان اینکه جذب مدرسان خبره در طی یک سال گذشته در اولویت دانشگاه قرار گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۴ مدرس خبره و تجربی برای تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه مجوز تدریس دریافت کرده‌اند که نسبت به سنوات گذشته شاهد رشد سه برابری در این بخش هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین در تشریح شرایط داوطلبان تدریس در دانشگاه در قالب مدرسان خبره و تجربی، گفت: علاقمندانی که دارای حداقل ۱۰ سال سابقه کار و تجربه عملی مرتبط و مستند در رشته مورد درخواست خود هستند و حداکثر سن آن‌ها ۷۰ سال می‌باشد، می‌توانند درخواست خود را به صورت حضوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی یا مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه ثبت نمایند. دانشگاه نیز پس از بررسی سوابق متقاضی در کارگروه تخصصی و انجام مصاحبه، نسبت به صدور کد مدرسی خبره اقدام خواهد کرد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با حوزه امور مدرسان دانشگاه به شماره ۳۳۷۹۷۰۲۱ داخلی ۱۰۳ تماس حاصل فرمایند.