۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش زنان
  • شناسه : 35993
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
  • ارسال توسط :
رشته  مدال آوری مانند تکواندو برای مسئولین اهمیت دارد
رشته  مدال آوری مانند تکواندو برای مسئولین اهمیت دارد

رشته مدال آوری مانند تکواندو برای مسئولین اهمیت دارد

سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان: حضور وزیر ورزش در اردوی ملی‌پوشان انگیزه بخش بود.

وقایع خبری: مینو مداح سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان درخصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی باکو اظهار داشت: از نظر فنی میزان آمادگی تیم خوب است. از نظر روحی هم خوشبختانه بچه‌ها شرایط مناسبی دارند و همه با انگیزه برای موفقیت در مسابقات تلاش می‌کنند. اردوهای خوبی داشتیم و در رویدادهای متفاوتی حاضر شدیم. بچه‌ها با تجربه هستند و تلاش می‌کنیم به نتایج دلخواه‌ در این مسابقات دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به رقبای جهانی تیم‌ملی در مسابقات باکو، گفت: از آنجایی که مسابقات جهانی ۱۴۰ امتیاز دارد و شرایط هم به گونه‌ای است که نزدیک المپیک هستیم تقریبا همه رقبای ما می‌آیند و تلاش می‌کنند سکو بگیرند تا رنکینگ‌شان را بهبود ببخشند. مسابقات جهانی همیشه سخت است ولی حالا که نزدیک المپیک هستیم این وضعیت حساس‌تر هم می‌شود. ما جدول را تا جایی که امکان داشت بررسی کردیم و رقبا را انالیز کردیم، می‌رویم که بهترین نتیجه را بگیریم.

مداح در ادامه درخصوص نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در مسابقات باکو عنوان کرد: من هیچ وقت پیش‌بینی نمی‌کنم. کار آسانی نیست تمام دنیا خوب تمرین می‌کند همه کشورها تقریبا در رشته تکواندو قهرمان دارند بنابراین نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما قول می‌دهم بچه‌ها بهترین ورژن خودشان را ارائه بدهند.

سرمربی تیم‌ملی در پایان خاطر نشان کرد: وزیر ورزش و جوانان بازدیدی از اردوی تیم‌ملی داشتند که باعث دلگرمی بچه‌ها بود. این نشان می دهند که رشته مدال آوری مانند تکواندو برای مسئولین اهمیت دارد و مسئولین به آن توجه می‌کنند.