۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 26636
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
  • ارسال توسط :
رسیدگی به بیش از۶۶۰۰  پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین
رسیدگی به بیش از۶۶۰۰  پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین
از ابتدای سال تاکنون انجام شده است:

رسیدگی به بیش از۶۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین

اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان مهرماه امسال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از یکهزار و 184 میلیارد و هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان مهرماه امسال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از یکهزار و ۱۸۴ میلیارد و هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
به گزارش “وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۵۴۸۲ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۴۶۹پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۶۶۳پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد که متخلفان آن‌ها در مجموع به پرداخت هزار میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گفته محمدی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی صادر نکردن فاکتور، بوده است.

او، قاچاق کالاهای اساسی،سوخت ،البسه وماینر را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد.

محمدی افزود: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی،اولویت این اداره کل بر لزوم تشدید نظارت بر بازرسی ها ی واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش مایحتاج عمومی مردم قرار گرفته و حضور مستمر و روزانه تعزیرات در بازارا را اساس برنامه دستگاه عنوان نمود.
محمدی اعلام کرد از ابتدای طرح تحول ۴۲ اکیپ برگزار شده و برای ۲۱۷ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.امروز ضمن نظارت بر مراکز عمده پخش مرغ و تخم مرغ ضمن تذکر به برخی از واحدهای صنفی برای سه واحد متخلف پرونده تشکیل شد.مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین هشدار جدی به سود جویان و متخلفان صنفی داد و رسیدگی ها را برای متخلفین برابر مقررات و با اشد مجازات توصیف نمود.