۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » فعالیتهای دینی » قزوین
  • شناسه : 2181
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
  • ارسال توسط :
رسالت مهم صدا و سیما فقط سرگرمی نیست
رسالت مهم صدا و سیما فقط سرگرمی نیست

رسالت مهم صدا و سیما فقط سرگرمی نیست

ایران با اقتدار به پیش می‌رود و دشمن با دست خود زمینه نابودی خود را فراهم می‌کند.

آئین عبادی سیاسی نماز جمعه قزوین این هفته به امامت آیت الله عابدینی در مسجدالنبی قزوین اقامه شد.

در سی و هشتمین سالگرد اقامه نماز جمعه آیت الله عابدینی گفت : انسان‌ها در همه احوال باید یاد خدا باشند و تقوی را فراموش نکنند و مراقب باشند از کمک به یکدیگر غفلت نشود و حق دیگران را ادا کنند. اگر کسی بدون تقوی بخواهد سراغ حق برود نتیجه نمی‌گیرد. انسان‌ها همواره در خسران هستند مگر آنکه از عمر خود به درستی و در راه حق استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت‌های روز و تبریک میلاد خجسته حضرت ثامن الحجج گفت: عملیات غرور آفرین مرصاد در سال ۶۷ در شرایطی که برخی با حمایت غربی‌ها برای ما مزاحمت ایجاد کردند و به خیال واهی خود کار انقلاب را تمام شده می‌دانستند به یاری خدا به پیروزی اسلام منجر شد و دیدید دشمنان این آرزو را به گور بردند و به هلاکت رسیدند.

وی بیان کرد: آنچه استکبار و رئیس جمهور دیوانه آمریکا امروز در خیال باطل خود می‌پروراند تا ایران را تسلیم خواسته‌های زیاده خواهانه خود کند اما ایران با اقتدار به پیش می‌رود و دشمن با دست خود زمینه نابودی خود را فراهم می‌کند.

خطیب جمعه قزوین با بیان اهمیت رسالت رسانه ملی در اطلاع رسانی تصریح کرد: در کنار همه کارهای خوبی که در صدا وسیما انجام شده و جای تشکر دارد اما انتظاراتی هم داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رسالت مهم صدا و سیما فقط سرگرمی نیست بلکه وظیفه دارد در روشنگری مردم همت کند و بیان حق مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و حمایت از مظلومان را جدی بگیرد و در احقاق حق مردم پیشگام باشد و هر کس از حق تعدی و ظلم می‌کند و بیت المال را به یغما می‌برد را به مردم معرفی کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد: صدا و سیما ابزار روشنگری است و آنچه قرآن و ائمه و انبیا دنبال کرده‌اند را باید دنبال کند و مبارزه با خرافات و ترویج ارمانهای انقلاب را پیگیری و الگوی اسلامی در جامعه دینی را معرفی کند.

وی گفت: در فیلم و سریالها باید زندگی‌های ساده و سبک زندگی اسلامی ترویج شود در حالی که بیشتر زندگی اشرافی دیده می‌شود که ایراد دارد.