۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 2924
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
  • ارسال توسط :
رسالت خبرنگاری از رسالت پزشکی حساس تر است
رسالت خبرنگاری از رسالت پزشکی حساس تر است

رسالت خبرنگاری از رسالت پزشکی حساس تر است

پیشرفت و سرافرازی میهن اسلامی در داخل کشور و بعد جهانی را مدیون شهدا و امام راحل هستیم.

نباید اذهان عمومی را به سمت یاس کشاند. خبرنگار واقعی ضمن اینکه اخبار جامعه را منتشر می کند باید امنیت و امید را نیز در جامعه تزریق کند.

مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران عرصه تولید و صادرات با حضور سردار کلام الله خلخالی مشاور عالی سازمان هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاونسیاسی امنیتی استانداری، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین، مهدی عبدیان نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین و اصحاب رسانه در سالن جلسات شرکت صنعت پلاست برگزار شد.

سردار کلام الله خلخالی مشاور عالی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم بیان کرد: پیشرفت و سرافرازی میهن اسلامی در داخل کشور و بعد جهانی را مدیون شهدا و امام راحل هستیم.وی گفت: خبرنگاران حلقه واسط انتقال اطلاعات بین مردم و مسوولان هستند. خبرنگاران بیان و قلم دارند اما توانمندی های دیگری هم دارند که آن هم حلقه اتصالی است که با مدیران عالی جامعه دارند.

مشاور عالی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: خبرهای منتشر شده باید حاکی از رشد و شکوفایی یک کشور باشد، اما نباید اذهان عمومی را به سمت یاس بکشاند. خبرنگار واقعی ضمن اینکه اخبار جامعه را منتشر می کند باید امنیت و امید را نیز در جامعه تزریق کند.

سردار خلخالی عنوان کرد: رسالت خبرنگاری از رسالت پزشکی حساس تر است چرا که حوزه فعالیت وی قشر وسیعی از جامعه را شامل می شود. در برهه ی از زمان ما در جبهه می جنگیدیم اما امروز باید در جبهه فرهنگی بجنگیم پس انعکاس مشکلات کار درستی است اما رسانه ها باید با بیان صادقانه محاسن جامعه، امیدبخشی کنند.

وی افزود: قطعا هیچ کس بی ایراد نیست اما سعی کنیم بدون ایراد باشیم و باید بی غرض اخبار جامعه را منتشر کنیم و گزارشاتی را بیان کنیم که قریب به یقین و مستند باشد.

مشاور عالی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر خبرنگاران صادقانه عمل کنند می توانند محاسن کشور را که بسیار بیشتر ازمعایب است بیان کنند. اگر نتوانیم محاسن و افتخارات جامعه رابه وسیله شما خبرنگاران منتشر کنیم، دشمنان در این زمینه به طور معکوس عمل خواهند کرد.

سردار خلخالی خاطرنشان کرد: پرسشگری حق هر شهروند شهرنشین و روستایی است و وقتی فردی را بعنوان نماینده به مجلس معرفی می کنیم باید بتواند از حقوق شهروندی مردم حمایت کند.
این مسئول عنوان کرد: یک مسئول یا نماینده مجلس شورای اسلامی فرصت ندارد که شبانه روز در جامعه به دنبال مشکلات مردم باشد و اینها وظیفه خبرنگاران است که باید مشکلات را از کف جامعه به گوش مسوولان برسانند و مطالبه گری کنند.

مشاور عالی سازمان هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خبرنگاران خواست در تهیه خبر دقت کنند تا کارشناسان آگاه به وضعیت جامعه را انتخاب کنند و اجازه ندهند کسانی که به دنبال یاس و ناامیدی هستند وارد کارزار شوند.

سردار خلخالی گفت: انقلاب اسلامی در۴۰ سال عمر با برکت خود دستاوردهای بسیاری کسب کرده و بعد از ۱۸۰ سال سیطره نظام‌های استکباری هم اکنون با آزادی و استقلال در حال توسعه است و این مهم باید مورد توجه خبرنگاران باشد.