۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 31909
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
  • ارسال توسط :
رسالت بسیج و نیروهای جهادی گره گشایی از مشکلات و خدمت رسانی به مردم است
رسالت بسیج و نیروهای جهادی گره گشایی از مشکلات و خدمت رسانی به مردم است

رسالت بسیج و نیروهای جهادی گره گشایی از مشکلات و خدمت رسانی به مردم است

فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق قزوین مدیر جهادی برگزیده کشوری شد

مهرداد سلطانی ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در همایش ملی نقش آفرینی بسیج ادارات وکارمندان در کمک به تحقق دولت اسلامی که در سالن همایش های وزارت کشور برگزار گردید  ، مدیر برتر جهادی و انقلابی کشور در سال ۱۴۰۰ شناخته شده و بعنوان یکی از فعالان و موثرین برگزیده  برپایی میز خدمت جهادی در استان از سوی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین لوح تقدیر دریافت کرد.

فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین  در این خصوص گفت : با برپایی میز خدمت در مناطق کم برخوردار و اجرای طرح های عمرانی توسط نیروهای جهادی بیش از ۳۰ میلیارد تومان در هزینه های این شرکت صرفه جویی شده که در حوزه های توسعه ونوسازی شبکه ها و تجهیزات برق هزینه شده است.

مهرداد سلطانی فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین باتشریح خدمات جهادی انجام شده در این شرکت، رسالت بسیج و نیروهای جهادی را گره گشایی از مشکلات و خدمت رسانی به مردم دانست و اظهارداشت: در شرایط کنونی مهمترین رسالت همه مدیران و خدمتگزاران گره گشایی ازمشکلات است.

سلطانی در خصوص خدمت رسانی به مردم در یک سال گذشته گفت: در سال قبل ۱۸ میز خدمت جهادی توسط شرکت توزیع نیروی برق در مناطق مختلف استان بویژه شهرهاو روستاهای کم برخوردار ومحروم تشکیل شد و مدیران ستادی با حضور در آنها به مطالبات و درخواست های مردم در محل پاسخدادند.

وی اضافه کرد: میزهای خدمت در محل نماز جمعه و مناطق روستایی در مناسبت های مختلف از جمله هفته دولت، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، دهه مقاومت، دهه فجر ورویدادهای مهم کشوربرگزار شد و مردم از آن به خوبی استقبال کردند و مشکلات آنها نیز برطرف شد. 

فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین که بعنوان مدیر جهادی برتر کشوری شناخته شده تصریح کرد: با برگزاری میزهای خدمت در هر منطقه، مدیرعامل و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان نیز حضور یافته و پاسخگوی مردمشدند و حتی واگذاری انشعاب  نیز در محل صورت گرفت که این سرعت عمل موجب رضایت مندی مردم شده است.

سلطانی تصریح کرد: تقریبادر میزهای خدمت حدود ۹۸درصد مطالبات مردم پاسخ داده شد بویژه در مناطق کم برخوردار این خدمات بسیار رضایت بخش بوده است.

سلطانی یادآورشد: در میزهای خدمت مشکلات و درخواستهای حدود ۲۰۰ خانوار توسط جهادگران ومدیران جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان بررسی و  پاسخ داده شد.

وی بیان کرد: جهادگران شرکت توزیع نیروی برق استان با رویکرد خدمت به مردم بدون نگاه اقتصادیهرجا که پیمانکاران به دلیل سختی کار قادر به اجرا نبودند و یا مقرون به صرفه نبود ورود کردند که در این راستا پس از سیل الموت شرقی ۹ کیلومتر شبکه توسط نیروهای جهادی احداث شد ودر منطقه طارم برای توسعه و تقویت و اصلاح شبکه برقرسانی اقدام لازم صورت گرفت و از قطعی مکرر برق مناطق روستایی پیشگیری شد .

سلطانی گفت: اجرای برنامه های جهادی در شرکت توزیع نیروی برق استان شاملنوسازی شبکه هایفرسوده ، تامین روشنایی معابر، جابجایی تیرهای برق، رفع افت ولتاژ ، تست و نصب انشعابات در شهرهای قزوین ، البرز، تاکستان، بویین زهرا ،آبیک و آوج موجب شد بیش از ۳۰ میلیارد تومان در هزینه ها صرفه جویی شده و تکمیل وتسریع  پروژه ها  را در بازه زمانی کوتاهی محقق شد.

وی بیان کرد: با برگزاری میزهای خدمت و حل مشکلات شهروندان توانستیم در اجرای طرح های جهادی ازسوی وزارت کشور در میان ۱۰ دستگاه برتر کشور انتخاب شویم.

سلطانی تصریح کرد: بعنوان یک بسیجی خود را  سرباز و خادم مردم می دانیم و تلاش می کنیم با رفع مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها در حوزه برقرسانی رضایت آنها را در صحنه خدمت رسانی جلب کنیم.