۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سپاه » قزوین
  • شناسه : 25351
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
  • ارسال توسط :
رزمایش کمک مومنانه نمونه بارز مکتب علوی است
رزمایش کمک مومنانه نمونه بارز مکتب علوی است

رزمایش کمک مومنانه نمونه بارز مکتب علوی است

رزمایش کمک مؤمنانه یکی از شاخصه های بارز ملت نوع دوست ایران است .

سردار سرتیپ پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی ضمن تقدیر از مردم و خیرین برای رزمایش کمک مومنانه که در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزارشد، گفت: شما پیروان مکتب حسینی هستید و وقتی در محرم حسین بن علی (ع) اقدام به زخم کهنه حضرت سیدالشهدا (ع) کردید، امام سجاد(ع) فرمود این زخم سم اسبان و نیزه نیست، این زخم پدرم است که در مدینه در خانه مستضعفان را می‌زدند و این زخم کیسه بر دوش امام حسین (ع) بوده است. اکنون آبرو و اقتدار شما با حضرت ابا عبدالله (ع) معنا پیدا می کند.

به گزارش وقایع خبری به نقل از خبرگزاری بسیج ، سردار رفیعی آتانی افزود: با اطاعت از فرمایش مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه را طی دو سال در مبارزه با ویروس کرونا به نمایش گذاشته تا دوران هجوم وحشیانه دشمنانتان در دوران تحریم را با همدلی و وحدت پشت سر بگذاریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان افزود: طبق فرموده امام خمینی(ره) ما را از مرگ نترسانید که ما ملت عاشورایی بوده و از تحریم نیز نترسانید زیرا که ما ملت رمضانیم. اکنون ملت بزرگ ایران خوش درخشیده و تا رفع بلا از سر کشور به پیش می رویم و از خداوند متعال می خواهیم دولت سید ابراهیم رئیسی و ملت را یاری بفرماید.

سردار آتانی در پایان گفت: نوع دوستی ایرانیان و کمک بی نظیر همراه با تلاش جهادی کادر درمان نمونه بارز یک جهاد فی سبیل الله می باشد که همانند رزمندگان خط مقدم با جان خویش به پیش رفتند و امروز می توان به این عزیزان افتخار کرد.