۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فعالیتهای دینی » قزوین
  • شناسه : 11264
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۷:۳۱
  • ارسال توسط :
رزمایش کمک مومنانه، جهش بزرگ همدلی را در جامعه ایجاد می کند
رزمایش کمک مومنانه، جهش بزرگ همدلی را در جامعه ایجاد می کند

رزمایش کمک مومنانه، جهش بزرگ همدلی را در جامعه ایجاد می کند

امیدواریم که همچون آزمون های گذشته، حماسه بزرگی از سوی مردم و خیرین خلق شود.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه رزمایش کمک مومنانه در جمع مسوولان شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش بزرگ همدلی مومنانه، امیدواریم که همچون آزمون های گذشته، حماسه بزرگی از سوی مردم و خیرین خلق شود.

وی گفت: فرمایشات فرمانده کل قوا مبنی بر ایجاد خاطره خوش در اذهان عمومی با اجرای این رزمایش بزرگ است  یعنی اقدامی در سطح حماسه باید انجام شود.

مقام ارشد سپاه استان اظهار کرد: اقداماتی که تاکنون انجام شده در حد اقدامات معمولی است و انشاا.. به برکت ماه مبارک رمضان، با انجام رزمایش کمک مومنانه، جهش بزرگی از همدلی در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

وی افزود: ماه رمضان ماه اتصال به درگاه خداوند و بستر برای کار خیر است و در واقع در این ماه همه چیز فراهم است تا در این همدلی بزرگ که خاص جامعه مومن ایرانی است بدرخشیم و در جهان نام آور باشیم.

سردار شاهرخ گفت: با عنایت خداوند، امیدواریم متخصصین و دانشمندان ما بزودی بتوانند برای درمان این ویروس، اقدام موثری انجام دهند به گونه ای که چشم سایر ملت های عالم به تولیدات دستان توانمند ملت سلحشور ایران خیره باشد.